Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1336
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Bugge »

Jens_Hoppe wrote:Min Heron Games ordre dukkede op i morges. Freebie-spillet var et eksemplar af Key Harvest.
Og vores Heron Games fællesindkøb er netop modtaget. Freebie-spillet er Top oder Flop.

Hvis du spørger mig, så er det FLOP!!!

Lifeboats koster £25 og har en BGG rating på 6.77, Key Harvest koster £15 og har en BGG rating på 6.97 og Top oder Flop koster £10½ og har en BGG rating på 4.50 :cry:

Søren
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Larsine »

Hvordan vi du så placere Ghost for Sale til £9 og en BGG rating på 5.61?

Personligt er jeg OK tilfreds, specielt fordi jeg ikke havde set at der var en gratis gave med ved køb på £50.

Lars
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1336
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Bugge »

Larsine wrote:Hvordan vi du så placere Ghost for Sale til £9 og en BGG rating på 5.61?

Personligt er jeg OK tilfreds, specielt fordi jeg ikke havde set at der var en gratis gave med ved køb på £50.

Lars
Tillykke Lars,

Du kommer ind på en flot andenplads i uheld :lol:

Søren

PS. Jeg/Vi "overlever" nok. Som du nævner er spillet gratis, og er det skod kan man forære det videre uden af have tabt noget, så vi er vel også OK tilfredse.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Helle »

Bugge wrote:
Jens_Hoppe wrote:Min Heron Games ordre dukkede op i morges. Freebie-spillet var et eksemplar af Key Harvest.
Og vores Heron Games fællesindkøb er netop modtaget. Freebie-spillet er Top oder Flop.

Hvis du spørger mig, så er det FLOP!!!

Lifeboats koster £25 og har en BGG rating på 6.77, Key Harvest koster £15 og har en BGG rating på 6.97 og Top oder Flop koster £10½ og har en BGG rating på 4.50 :cry:

Søren
Så er det jo nu, at vi lige må høre Stony, om det virkelig er det 'rigtige' Lifeboats med skibe og udstemninger, der er kommet med i hans pakke?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Stony »

Så ankom min anden spilpakke, og selv om jeg havde bestilt for £50+ , var der ingen freebie denne gang. Det er nok også godt det samme, og jeg føler min nu ikke snydt. Men der er åbenbart et loft på 1 freebie pr. kunde for marts-udsalget.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Stony »

Helle wrote:Så er det jo nu, at vi lige må høre Stony, om det virkelig er det 'rigtige' Lifeboats med skibe og udstemninger, der er kommet med i hans pakke?
Det er det. Ganske vist i en hollandsk udgave, men det overlever jeg nok.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Aratar »

Stony wrote:overlever jeg nok.
Jeg synes, Stony skal have ros for sit ordvalg i denne sammenhæng :lol:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Stony »

...ikke for at friste flere svage sjæle, men skulle man ligge og lure på et tilbud, kan man nu med fordel kigge på Smallworld i samme ombæring. Heron Games har annonceret, at de vil have det på lager fra d. 1. april. Jeg har netop bestilt et eksemplar.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2978
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 222 times
Been thanked: 1 time

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Kanzler »

Stony wrote:...ikke for at friste flere svage sjæle, men skulle man ligge og lure på et tilbud, kan man nu med fordel kigge på Smallworld i samme ombæring. Heron Games har annonceret, at de vil have det på lager fra d. 1. april. Jeg har netop bestilt et eksemplar.
Hvis der er nogle der overvejer at bestille fra Heron Games, kunne jeg da godt være interesseret i at købe et Smallworld med..
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by qute »

Kanzler wrote:
Stony wrote:...ikke for at friste flere svage sjæle, men skulle man ligge og lure på et tilbud, kan man nu med fordel kigge på Smallworld i samme ombæring. Heron Games har annonceret, at de vil have det på lager fra d. 1. april. Jeg har netop bestilt et eksemplar.
Hvis der er nogle der overvejer at bestille fra Heron Games, kunne jeg da godt være interesseret i at købe et Smallworld med..
Damn, jeg har lige sendt en ordre. Kan da høre om han er frisk på at addere et spil mere?
Du kan evt. skrive til dem og høre om du kan komme med i min pakke - den bliver ikke sendt før onsdag hvor small world kommer :D
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2978
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 222 times
Been thanked: 1 time

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Kanzler »

qute wrote:
Kanzler wrote:
Stony wrote:...ikke for at friste flere svage sjæle, men skulle man ligge og lure på et tilbud, kan man nu med fordel kigge på Smallworld i samme ombæring. Heron Games har annonceret, at de vil have det på lager fra d. 1. april. Jeg har netop bestilt et eksemplar.
Hvis der er nogle der overvejer at bestille fra Heron Games, kunne jeg da godt være interesseret i at købe et Smallworld med..
Damn, jeg har lige sendt en ordre. Kan da høre om han er frisk på at addere et spil mere?
Du kan evt. skrive til dem og høre om du kan komme med i min pakke - den bliver ikke sendt før onsdag hvor small world kommer :D
Har sent dig en pb qute.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror

Post by Jens_Hoppe »

Min lille "ekstraordre" fra Heron ankom i dag, indeholdende et par Corunea starters, et par udvidelser til The World Cup Game og lidt forskellige småting. Der var sågar endnu en freebie med, men det var (desværre?) det Flop-spil som Bugge også blev begavet med. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
Post Reply