Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror
Heron Games har udsalg i marts måned. Der er bl.a. en del Arkham Horror plus expansions. Jeg har ikke nogen fornemmelse af hvor meget under normalpriserne det er, men med den nuværende kurs på pundet, må det være muligt at finde noget til en rimelig penge.
http://www.fwtwr.com/store/sale.asp
http://www.fwtwr.com/store/sale.asp
Sidst spillet:

Re: Heron games tilbud - bl.a. Arkham Horror
Hold da op der er mange gode tilbud, prøvede for sjovt at smide alle de tiltler i jeg umiddelbart gerne ville have, vupti 190£ 

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Ja, det skulle heller ikke være et problem for mig at finde nogle titler af interesse! 

frouvne, administrator

-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Jeps - jeg nåede af gafle Tannhäuser til 20£ =)
Mvh. Henrik
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Ja, der er nogle rigtigt gode spil i blandt.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Jeg kommer nok til at fortryde det mange gange, men jeg kunne altså ikke modstå de fordelagtige priser. Jeg har bestilt:
Bridges of Shangri-La
Duel in the Dark
Early Nights (Duel in the Dark expansion)
Kogge
League of Six expansion
Neuroshima Hex
Phoenicia
Siam
Viktory II
Tempus (Som jeg allerede har, men til under 100 kroner, købte jeg det som præmiespil.)
Lige knapt 1700 for det hele. Inklusive transport. Det er så knapt 170 i snit pr. titel. Det kan jeg ikke pive over.
Bridges of Shangri-La
Duel in the Dark
Kogge
League of Six expansion
Neuroshima Hex
Phoenicia
Siam
Viktory II
Tempus (Som jeg allerede har, men til under 100 kroner, købte jeg det som præmiespil.)
Lige knapt 1700 for det hele. Inklusive transport. Det er så knapt 170 i snit pr. titel. Det kan jeg ikke pive over.
Sidst spillet:

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Overvejer selv et spilkøb hos Heron. Stony, kan du oplyse præcis hvor stor en del i £/kr portoen var og hvor meget forsendelsen vejede?
Måske kan man slå sig sammen en 2-3 stykker der hver har tænkt sig at købe en 2-3 spil og deles om portoen? Vi skal bare vælge en, der er villig til at lægge ud og foretage bestillingen f.eks. mig selv.
Søren
Måske kan man slå sig sammen en 2-3 stykker der hver har tænkt sig at købe en 2-3 spil og deles om portoen? Vi skal bare vælge en, der er villig til at lægge ud og foretage bestillingen f.eks. mig selv.
Søren
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Din plan om at eje mindre end 100 spil fik da vist dødsstødet der, eller hvad...?Stony wrote:Jeg har bestilt:
Bridges of Shangri-La
Duel in the Dark
Kogge
League of Six expansion
Neuroshima Hex
Phoenicia
Siam
Viktory II

What are you, like 80?
- Stony
- 5000+ indlæg
Jeg aner ikke hvad du snakker om.
Forsendelse blev 23£. Vægten stod ikke angivet, men der var ti titler ialt.

Forsendelse blev 23£. Vægten stod ikke angivet, men der var ti titler ialt.
Sidst spillet:

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg hoppede også i med begge ben, og da vi skal til England til Påske, valgte jeg at få sendt til min svigermor:
Så denne gang behøver vi ikke at tage spil med på ferie, for der ligger Aquaretto, Zooloretto XXL og Zooloretto Gorilla Expansion og venter på mig.
Alt samme til kun 476 kr, hvilket ca. er 1/3 billigere end hvad den nærmeste lokale butik skulle have for det samme.
Lars
Så denne gang behøver vi ikke at tage spil med på ferie, for der ligger Aquaretto, Zooloretto XXL og Zooloretto Gorilla Expansion og venter på mig.
Alt samme til kun 476 kr, hvilket ca. er 1/3 billigere end hvad den nærmeste lokale butik skulle have for det samme.
Lars
Jeg kan se, at man er nødt til at betale over paypal. Kræver det, at man har oprettet en paypal-konto?

- Stony
- 5000+ indlæg
Ja. Men hvis du laver en bankoverførsel, kan det da være at jeg kan agere mellemmand. Hvor meget vil du købe for?
Sidst spillet:

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Du kan også betale direkte med creditcard. Det kræver blot at du sender en e-mail med din adresse og et telefonnummer. Så ringer Keith til dig og i klarer det hele over telefonen, ligesom i gamle dage før internetter fungerede. Det skriver han i hvert fald i den e-mail man modtager når han sender dig prisen for P&P.
Lars
Lars
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Det er supernemt at oprette en PayPal konto, hvis man har et kreditkort som Mastercard eller Visa vel at mærke. Jeg er glad for min. Det åbner et hav af muligheder, fordi alting er meget lettere (og billigere), og det er jo det, det drejer sig om.
Søren
Søren