Der var desværre ingen, der havde taget deres eksemplar af Matador med til vores sidste spilleaften...Jens_Hoppe wrote:Jeg var i KBK i tirsdags (for første gang i november, piv) og fik spillet en række spil:
- Matador (don't ask, eneste formildende omstændighed var at vi kun lige startede på spillet og derfor kun spildte en times tid på det) [...]

Det var første møde med spillet for os alle, hvilket naturligvis satte sit præg på spillene. Alligevel var det et meget positivt første møde for mig, på trods af at jeg ellers for ikke voldsomt lang tid siden havde bestemt mig for, at det nok ikke var et spil, jeg behøvede at prøve. Ingen af spillene blev afsluttet, men det så ud som om, at krigslykken stod ved romernes side i det ene spil og var imod i det andet. Dog syntes intet endeligt afgjort, da vi valgte at afslutte aftenen. En meget positiv oplevelse i mine øjne, der formentlig vil sætte Hannibal: Rome vs. Carthage på min meget korte liste over lidt dybere to-spillers spil, som jeg vil forsøge at få investeret noget tid i, i de kommende par år.