Jeg havde taget King of Tokyo med i skole i dag, da vi skal på lejrskole imorgen og jeg ikke gad at det skulle fylde i rygsækken imorgen tidlig. Da min dansklærer så var syg, havde vikaren brugt det gamle 'bare lav jeres huller i bøgerne'-trick, hvilket betød, at da jeg dukkede op til min matematik havde ungerne allerede lavet det, som jeg havde planlagt at vi skulle. Da jeg ikke lige havde overskud nok til en plan b endte det med, at ungerne fik lov til at hygge sig.
Derfor hev jeg King of Tokyo frem og hvilken en succes...! Vi spillede med 5 monstre, men der opstod hurtigt forskellige monster teams, da flere kom til og med huende tilskuere tror jeg, at jeg havde gang i halvdelen af klassen til vores ene spil. Suad og jeg døde som de første, hvorefter en lang og sej kamp (ungerne forlod Tokyo hver gang de kunne) endte med, at tre drenge lige akkurat fik skrabet point nok sammen til sejr, hvilket udviklede sig til en dans på borde og jubelscener alá Rådhuspladsen 92'...

Uhørt sjov oplevelse, omend lidt stressende, da jeg både skulle styre spillet og svare på sådan cirka 32 spørgsmål samtidigt. Næsten ærgerligt at der er lovet godt vejr til vores lejrskole tur...