Varm luft?Stony wrote: I gætter aldrig hvad der kom med posten idag.![]()

Jeg ser frem til en vurdering af spillet.
Varm luft?Stony wrote: I gætter aldrig hvad der kom med posten idag.![]()
Ja det vil jeg også glæde mig til at stifte bekendtskab medGunness wrote:Varm luft?Stony wrote: I gætter aldrig hvad der kom med posten idag.![]()
Jeg ser frem til en vurdering af spillet.
Well, det burde være straf nokJesper wrote:Jeg fik et akut anfald af at jeg synes at jeg måtte have Ghost Stories, da de ikke havde den i Fantask endte jeg med at købe den i Jorcks Passage til overpris. Hmm, man skal passe på med impulskøbene. Til gengæld fik jeg mig også et par jongleringsbolde,
Ellers så sig til til næste GG spillemøde (du ved det der ligger i slutningen af maj), så laver vi en jongleringsturneringJesper wrote:Jeg fik et akut anfald af at jeg synes at jeg måtte have Ghost Stories, da de ikke havde den i Fantask endte jeg med at købe den i Jorcks Passage til overpris. Hmm, man skal passe på med impulskøbene. Til gengæld fik jeg mig også et par jongleringsbolde, så nu kan jeg se om jeg kan huske noget som helst af den slags.
Maj har det med at vende tilbage... (...ja, ja jeg skal nok se at få taget mig sammen til at bestille det lokale)Larsine wrote:[...] Ellers så sig til til næste GG spillemøde (du ved det der ligger i slutningen af maj) [...]
Tillykke med købet! For tiden er der ikke så mange spil, jeg absolut må have fat i, men det er et køb, der kan gøre mig en smule misundelig...Tobias wrote:Så lykkedes det endelig at skaffe Tahuantinsuyu: The Rise of the Inca Empire til en fornuftig pris fra Tyrkiet.
Et spil, som jeg har kigget efter i mange år. Nu håber jeg spillet lever op til forventningerne
øhm... når man går fra butik til butik og leder efter noget bestemt som man har i sinde at købe... så er det altså ikke særligt meget "impuls"Jesper wrote:Jeg fik et akut anfald af at jeg synes at jeg måtte have Ghost Stories, da de ikke havde den i Fantask endte jeg med at købe den i Jorcks Passage til overpris. Hmm, man skal passe på med impulskøbene. Til gengæld fik jeg mig også et par jongleringsbolde, så nu kan jeg se om jeg kan huske noget som helst af den slags.
netsapiens wrote:øhm... når man går fra butik til butik og leder efter noget bestemt som man har i sinde at købe... så er det altså ikke særligt meget "impuls"Jesper wrote:Jeg fik et akut anfald af at jeg synes at jeg måtte have Ghost Stories, da de ikke havde den i Fantask endte jeg med at købe den i Jorcks Passage til overpris. Hmm, man skal passe på med impulskøbene. Til gengæld fik jeg mig også et par jongleringsbolde, så nu kan jeg se om jeg kan huske noget som helst af den slags.
Det kan selvf. være at du talte om jongleringsboldene?
Rune Petersen wrote:En forretningsrejse til München gav et uventet afkast: Einfach Genial: Das Kartenspiel, Einfach Genial: Wer zu viel risikiert, verliert!, Aton samt Rattenscharf. Samlet pris: 20 euro. Det synes jeg var en go' deal...