Nye regler for internetkøb uden for EU

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Nye regler for internetkøb uden for EU

Post by Rasmus Hviid »

En eller anden fra Rio har udtalt at de håber på at kunne levere til europe 20/11. Åbenbart har de sendt alle spillene til essen og usa.

Lidt træls man skal vente så lang tid ekstra.
Har de ikke flere hos Fantask? Bad selv om at få besked når de fik spillet, og hentede mit eksemplar den 28. oktober - samme dag som jeg fik en e-mail . :wink: De havde fået en del Dominon Seasides, og spillet figurerer da stadig på deres hjemmeside.
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Nye regler for internetkøb uden for EU

Post by qute »

Rasmus Hviid wrote:
En eller anden fra Rio har udtalt at de håber på at kunne levere til europe 20/11. Åbenbart har de sendt alle spillene til essen og usa.

Lidt træls man skal vente så lang tid ekstra.
Har de ikke flere hos Fantask? Bad selv om at få besked når de fik spillet, og hentede mit eksemplar den 28. oktober - samme dag som jeg fik en e-mail . :wink: De havde fået en del Dominon Seasides, og spillet figurerer da stadig på deres hjemmeside.
Jo det havde de. Tak for info.
Vil lige høre hvordan det kan være. Måske en lille parallel import. Sweet :D
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Nye regler for internetkøb uden for EU

Post by Helle »

qute wrote:
Rasmus Hviid wrote:
En eller anden fra Rio har udtalt at de håber på at kunne levere til europe 20/11. Åbenbart har de sendt alle spillene til essen og usa.

Lidt træls man skal vente så lang tid ekstra.
Har de ikke flere hos Fantask? Bad selv om at få besked når de fik spillet, og hentede mit eksemplar den 28. oktober - samme dag som jeg fik en e-mail . :wink: De havde fået en del Dominon Seasides, og spillet figurerer da stadig på deres hjemmeside.
Jo det havde de. Tak for info.
Vil lige høre hvordan det kan være. Måske en lille parallel import. Sweet :D
Så vidt jeg ved importerer Fantask direkte fra USA selv, hvilket ikke kan betale sig andet ... det gjorde vi også på et tidspunkt, det krævede store mængder ... men hvis man skal have meget fra et forlag er det da smartest ... det gør andre butikker sikkert også ....

Jeg ved, at Games på et tidspunkt sagde, at de ikke gjorde det, men ventede til tingene kom til Danmark, hvilket på det tidspunkt var ½ år efter, at Fantask havde tingene i butikken. Mon ikke også Boardgamer gør det?????? Det ville jeg da formode!
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Nye regler for internetkøb uden for EU

Post by Boardgamer.dk »

Mon ikke også Boardgamer gør det??????
Boardgamer får Dominion: Seaside hjem i dag :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Post Reply