- gamefound.png (270.65 KiB) Viewed 8748 times
Ikke flere kickstartere til mig
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 834 times
Re: Ikke flere kickstartere til mig
Haha, den var god 
Jeg er meget spændt på, hvad Gamefound kan, og jeg tænker, at det er sundt, at KS får noget konkurrence. For dælen, hvor der er mange mangler
på den platform.
Når det så er sagt, synes jeg, at det er interessant, hvordan Awaken Realms nærmest markedsfører deres nye tiltag som en velgørende organisation. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er lidt en skævvridning, at de både tilbyder platform OG deres egne spil. Det bliver formodentligt lidt svært ikke at favorisere sine egne produkter.

Jeg er meget spændt på, hvad Gamefound kan, og jeg tænker, at det er sundt, at KS får noget konkurrence. For dælen, hvor der er mange mangler
på den platform.
Når det så er sagt, synes jeg, at det er interessant, hvordan Awaken Realms nærmest markedsfører deres nye tiltag som en velgørende organisation. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er lidt en skævvridning, at de både tilbyder platform OG deres egne spil. Det bliver formodentligt lidt svært ikke at favorisere sine egne produkter.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 917 times
Det bliver i hvert tilfælde svært ikke at blive lokket til at undersøge platformen lidt nærmere, når de smider ISS Vanguard til salg... 

frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg er egentlig lidt glad for tydeligvis at være så langt fra crowd-funding verdenen, at jeg ikke har nogen anelse om, hvad pokker I snakker om...! 

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs