Monza - 14
5-Minute Mystery - 5
Gizmos - 2
Go Go Gelato! - 2
Klumpeduns - 2
The Lord of the Rings: The Card Game – Revised Core Set - 2
Order Overload: Cafe - 2
Socken zocken - 2
Speed Colors - 2
Daybreak - 1
Fauna - 1
Harmonies - 1
Hegemony: Lead Your Class to Victory - 1
The Key: Murder at the Oakdale Club - 1
Project L - 1
Sail - 1
Sea Salt & Paper - 1
Allerede for en måned siden, da jeg evaluerede maj måneds spil, muntrede jeg mig med, at jeg nok godt turde skrive indlægget for denne måned samtidig. I kalenderen var der nemlig allerede plottet spilaftale ind med Hegemony: Lead Your Class to Victory på menuen og det måtte selvsagt blive månedens spiloplevelse. Og sådan er det også endt! Det var slet ikke så intimiderende, som man kunne frygte og vores to-spillers spil kom til at glide overraskende fint.
På de sekundære placeringer er der dog en række spil hvoraf jeg håber flere kommer til at fylde en del i den kommende måned, hvor hele familien har sommerferie. Sail og Harmonies har jeg indkøbt som sommerferiespil. Tænker dog at de kan få konkurrence af et par gamle spil fra hylderne, der også blev spillet denne måned: Fauna og Project L Månedens sidste dage bød dog på et par spil, der godt kan tænkes at overhale indenom. Gizmos kunne godt blive et spil jeg kommer til at holde rigtig meget af og Daybreak har potentialet til at levere oplevelser i Pandemic-kategorien men i en måske lidt mindre elegant men mere gamer-venlig kategori.