Nu er det JER der stiller spørgsmålene. Men i modsætning til Jeopardy, så er det også jer der har svarene.
Udfordringen går ud på at finde nogle perfekte spørgsmål. Ikke for nemme. Ikke for svære.
Hver deltager skal lave tre spørgsmål. De skal være brætspil relaterede. Det kan være du spørger ind til et bestemt spil. Det kan være du spørger ind til en designer eller en illustrator. Det kan være du spørger ind til en brætspil-relateret hjemmeside. Bare det er brætspil-relateret.
Så sender du de tre spørgsmål inklusive tilhørende svar til mig i en PB.
Jeg gemmer spørgsmålene, og om et par dage, skriver jeg dem alle sammen her i dette indlæg. Jeg vil så blande dem rundt, så de står i en tilfældig rækkefølge.
Så skal alle besvare samtlige spørgsmål.
Og nu skal vi finde vinderen. Det er den person der har stillet tre spørgsmål, der er tættest på en korrekt svarprocent på 50%. Man får 1 minus-point for hver procentpoint man rammer ved siden af.
Eksempel. Tre spørgsmål der har korrekte svarsatser på 40%, 50% og 65%. Det giver 10 + 0 + 15 strafpoint = 25 point totalt. Man skal naturligvis score så lavt som muligt.
Det er muligt at der vil forekomme gengangere blandt spørgsmålene, men da I har helt frie hænder, tvivler jeg på at det sker.
God fornøjelse.

Opdatering:
Der er en præmie på 50 kroner, som kan bruges som gavekort til et køb hos GermanGames.
Deadline for at aflevere spørgsmål er onsdag aften kl. 21.00. Herefter vil der være et par dage til at besvare de indsendte spørgsmål, og jeg vil så tælle op.