Når jeg bruger firefox er den ikke altid lige god til at finde ud af hvilke tråde jeg HAR læst.
Andre med samme problem? Og evt. løsning.
firefox og forum
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Allan bruger Opera og jeg explorer og når vi bruger samme pc, så indimellem, så går det galt --- præcist hvad og hvorfor aner jeg ikke ... man skulle tro, at de to brugerprofiler fungerede adskilt, men det sker ikke altid...
For tiden kan jeg også se mine egne indlæg som ulæste, når jeg logger ind ....
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg er ikke sikker på hvad du skrev med småt der. Vil du gentage?Helle wrote:Allan bruger Opera og jeg explorer og når vi bruger samme pc, så indimellem, så går det galt --- præcist hvad og hvorfor aner jeg ikke ... man skulle tro, at de to brugerprofiler fungerede adskilt, men det sker ikke altid...

Ud fra det du skriver, har jeg en mistanke om at PHPBB (som er den type forum der køres her) måske også benytter brugerens IP adresse til genkendelse...? Som en slags backup for det tilfældes skyld, at cookies er slået fra. Det burde så blive sat helt ud af spil, hvis cookies er slået til, men det er jo ikke altid at det spiller som forventet. Det kan være der er oprettet en fejl på det, og det bliver ordnet med den næste opdatering af PHPBB.
Nej, nej. Det er ikke derfor.Stony wrote:Det er ikke en cache-ting, hvor du f.eks. trykker tilbage i historikken, og derved kommer til forsiden? For så viser den stadig de læste tråde som ulæste. Men hvis du istedet trykker på logoet øverst til venste, for at komme til forsiden, så er det hele opdateret.
Sådan er det i hvert fald her.

- Kanzler
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 247 times
- Been thanked: 2 times
Re: firefox og forum
Jeg kører også Firefox og har tidligere også haft problemet. Det er dog længes siden det er sket, uden at jeg kan forklare hvorfor. Den bedste forklaring er nok at jeg har opdateret firefox..qute wrote:Når jeg bruger firefox er den ikke altid lige god til at finde ud af hvilke tråde jeg HAR læst.
Andre med samme problem? Og evt. løsning.