Hvis ja, så vil jeg gerne lægge billet ind.
Hvis der er nogen af jer der har spillet det, så kunne det være hyggeligt at få en lille anmeldelse her.

Frouvne wrote:Endnu har jeg ikke kendskab til, at nogen af de distributører, vi gør brug af, får spillet hjem. Så enten må du væbne dig med tålmodighed eller skynde dig at sikre et eksemplar fra en anden spil-pusher!
Mand, jeg føler mig truffet!Jesper wrote:Men jeg ville være meget overrasket, hvis der ikke var en eller to, der havde det originale (hvem har mon 100'er af spil her på siten?), og som kunne fortælle noget mere om det.
Tør man spørge hvor? Jeg orker ikke rigtig told/skatte/fragtrodet (og deraf følgende udgifter) med US- eller Canada-import, så en europæisk butik ville være at foretrækkeJesper wrote:Jeg har forudbestilt det
Gunness wrote:Tør man spørge hvor? Jeg orker ikke rigtig told/skatte/fragtrodet (og deraf følgende udgifter) med US- eller Canada-import, så en europæisk butik ville være at foretrækkeJesper wrote:Jeg har forudbestilt det
Den virus blev jeg også ramt afDesværre direkte fra valleygames.ca. Jeg er blevet ramt af preordervirusen. Der var så også en 30% rabat eller noget så det blev 60 dollars med transport - og så skat/told/moms selvfølgelig *host*. Men man kan jo håbe at de sender nogle af dem fra Europa...
1) Jeg vil mene at også ikke-hardcore krigsspillere kan spille Hannibal, men det er selvfølgelig mere kompliceret end en gennemsnitligt eurogame. Hvis du ikke allerede har, synes jeg du skal prøve at kigge på reglerne her:Gunness wrote:Som jeg forstår det, er der dog en del flere lag i Hannibal? Er det, jf din erfaring, mest et spil for hardcore wargamere, eller kan det også nydes af os mere "bløde" spillere? Det skal lige siges, at hvis spilletiden kan holdes inden for 4-5 timer, er det ikke noget problem for undertegnede.
Jeg er rørende enig, og med mit sparsomme kendskab til ASL vil jeg også klart pege på det som et klokkeklart eksempel på et spil, hvor reglerne nødvendigvis må være lange og komplekse.Jens_Hoppe wrote:Jeg er lidt ambivalent mht. AH's formelle og lovtekst-agtige måde at skrive regler på. For simple spil, a la de euros vi spiller i dag, er det helt en unødvendigt bøvlet måde at skrive på, men for mere komplekse spil kommer der et punkt hvor fordelene ved de strukturerede regler overskygger ulemperne ved at læse dem.
Because Hannibal has been printed in Europe, our European customers will be happy to know that preorder customers within Europe may receive Hannibal somewhat earlier than our North American customers. In all cases, however, we will be shipping the game to preorder customers first, before sending the game to any other destinations.
Og mht. bonusen:Hannibal will not begin shipping from Germany until September 12th, at which time a cargo vessel will leave Europe on it's way to the U.S. Our shipping contact reports an arrival time of 3 weeks in a "worst case" scenario. Because of this, we are now predicting a shipping date of Thursday, October 4th for customers in North and South America. Customers in Europe and Asia will have their copies shipped starting on September 11th. These dates are our best estimates given our current information.
Hele nyhedenValley Games has some of the best preorder customers in the world. It's time to reward their patience!
We've manufactured some additional plastic miniature general sculpts that we had intended to use for an additional Hannibal project in the future, but in light of the most recent delay, we would like to share these with our preorder customers at no charge.
Most of you may have seen the two general sculpts that were proposed as the original preorder bonus (the 2 in the center of the picture), but you probably haven't seen the other SIX that we've made! Preorder customers will now receive one Hannibal and one Scipio miniature, but then also receive doubles of each of the other sculpts, for a total of 14 generals (and 8 different sculpts). You'll find that these generals even match the artwork on the game cards!
This new bonus takes the place of the old bonus, which was 7 each of the two sculpts in the middle (Hannibal and Scipio). Additionally, each general will have a large base, just like the ones pictured in the center.