Man surfer, man kigger, og man falder rent tilfældigt over denne introduktion til Monopoly Spider-Man 3 (Spider-Man-Matador?? Bare rolig, det bliver værre endnu):
"Help Spider-Man as he web swings across the city trying to outbid Goblin 2, Venom and Sandman! Thwart the villains' plan to buy, rent and sell everything they can get their hands on in a race to the finish."
Superskurkene er angiveligt trætte af deres vanlige, voldelige metoder, så de har kastet sig over et nyt område: usædvanligt ondsindet boligspekulation. Et udvidelsessæt med Hanne Nørrisgaard og Kurt Thorsen kan forventes til vinter?
Jeg ser allerede frem til Spider-Man 4 i biografen, hvor vores helt vil forhindre en række superskurke i at opføre andelsboliger i fredede, grønne områder.
Kender I til andre, geniale spiltemaer?
Spiltemaer, der bare slet ikke holder
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 716 times
- Been thanked: 839 times
Spiltemaer, der bare slet ikke holder
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Hello Kitty Best Friends Game.
Der står bl.a. om spillet:
The game is set in Kitty’s neighborhood and the friends get together for a slumber party at Hello Kitty’s house.
On the way to the party, players spin and land on “Make A Wish”, “Your Favorite Quote” and other spaces.
Pack of Flies har et ret specielt tema (fluer!), men det er så mærkeligt, at jeg ville overveje at købe det, hvis det ikke var ratet så dårligt
Der står bl.a. om spillet:
The game is set in Kitty’s neighborhood and the friends get together for a slumber party at Hello Kitty’s house.
On the way to the party, players spin and land on “Make A Wish”, “Your Favorite Quote” and other spaces.
Pack of Flies har et ret specielt tema (fluer!), men det er så mærkeligt, at jeg ville overveje at købe det, hvis det ikke var ratet så dårligt

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Ha ha, en fyr kommenterer Hello Kitty-spillet således: "I'd rather beat myself senseless with an eggplant than endure this torture."
Ærgerligt, min 5-årige datter kan godt lide tøj med HK, men det lyder som om jeg bør spare hende (og mig!) for dette spil.
Ærgerligt, min 5-årige datter kan godt lide tøj med HK, men det lyder som om jeg bør spare hende (og mig!) for dette spil.

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs