Til aften spillede vi et par spil Take it to the Limit med det medfølgende Orchid board. Det er formentlig et spil, der kommer til at se rigtig meget spilletid hos os!

Omvendt har jeg spillet det én gang, og mens jeg godt kan se at det er en snedigt udtænkt "puzzle", havde jeg sværere ved at se hvad pokker der var sjovt ved det. I lighed med Einfach Genial Knobelspass sidder hver spiller bare og løser kabale for sig selv, og jeg synes vi nærmer os gråzonen for om det overhovedet kan kaldes den slags aktivitet for et spil.Frouvne wrote:Til aften spillede vi et par spil Take it to the Limit med det medfølgende Orchid board. Det er formentlig et spil, der kommer til at se rigtig meget spilletid hos os!
Så er jeg da helt sikker på, at qute skal være vågen, jeg kunne klart forestille mig, at det lige var noget der passede på hylden der!Jens_Hoppe wrote:Omvendt har jeg spillet det én gang, og mens jeg godt kan se at det er en snedigt udtænkt "puzzle", havde jeg sværere ved at se hvad pokker der var sjovt ved det. I lighed med Einfach Genial Knobelspass sidder hver spiller bare og løser kabale for sig selv, og jeg synes vi nærmer os gråzonen for om det overhovedet kan kaldes den slags aktivitet for et spil.Frouvne wrote:Til aften spillede vi et par spil Take it to the Limit med det medfølgende Orchid board. Det er formentlig et spil, der kommer til at se rigtig meget spilletid hos os!
Jeg tror mit eksemplar af TITTL snart ryger til salg igen...
Tobias, jeg troede simpelthen ikke, at helten Frodo kunne give op ... det GØR helte da ikke?????Tobias wrote:Fik spillet War of the Ring igen igår.
I midgaard bredte The shadow sig, som en rød svøbe men var alligevel et stykke fra, at nå de 10 point da følgeskabet stod for foden af Mount Doom og begyndte sin opstigning.
Trods for heroiske og uselviske ofringer fra Gimli og gæve hobbitter, måtte Frodo give op på kanten til afgrunden og bukke under for det voksende mørke sind![]()
4 underholdende timer.
Præcis også den konklusion jeg kom frem til efter et par spil, hvilket er ærgerligt da tema og spillets komponenter tiltaler mig meget.Min konklusion er, at med så mange andre gode blokspil at vælge imellem, ser jeg ingen grund til at spilde mere tid på Crusader Rex.