Så nærmer juleaften sig med hastige skridt, og juleindkøbene er i fuld gang. Det er jo en fin anledning til at give gode gaver - såsom brætspil. Har du planer om at købe brætspil til familie, venner, kæreste/ægtefælle eller kolleger?
Selv har jeg købt Poison til en af tøserne og Mamma Mia! til en anden (den sidste i gruppen må nøjes med smykker ).
Er der nogen, der ikke får brætspil af os i år?!?! Traditionen tro vil vi glæde / belemre en række mennesker med brætspil i år, men da flere kunne finde på at læse os over skulderen, må jeg nok hellere lade være med at sige mere...
Nej nej, før kunne vi finde på at liste brætspil ind i mange mange julegaver ... for 2 år siden var der rigtig mange der fik ... sidste år skar vi ned og mere ned i år ...
I mange år fik vores piger altid et brætspil i julegave, men nu hvor vi har 270+ spil, og adskillige der ikke er blevet spillet, er vi stoppet med det.
Jeg havde købt et eksemplar af StarCraft, men da kæresten fik øje på det, var hun netop blevet pålagt af mine svigerforældre, at finde en gave til mig fra dem. HAPS og mit StarCraft var konfiskeret og pakket ind, og må ikke pakkes ud før jul. *suk*
Jeg har kun købt to brætspil i denne omgang: Can't Stop til min søsters kæreste og Der Untergang von Pompeji til min mor, der engang i 70'erne var amatørarkæolog i Pompeji
APK wrote:Jeg giver selvfølgelig altid mig selv et brætspil i julegave.
En glimrende tradition! Jeg sidder lige og overvejer at efterligne, men jeg er bange for, at det bare vil gribe om sig! Der er jo porto-argumentet at tage hensyn til...
Til gengæld tror jeg, at Stony har en deja-vu oplevelse - se blot denne tråd fra sidste jul...