Nogen der har prøvet Lobo 77 og cafe international?
-
- 1000+ indlæg
Nogen der har prøvet Lobo 77 og cafe international?
De har dem på tilbud i Bog og ide i Field's til 10,- for tre stk, så jeg overvejede det, men ville gerne have lidt hurtigt indspark til om de overhovedet er den smule værd 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Re: Nogen der har prøvet Lobo 77 og cafe international?
Café International er udmærket - vi spiller det med en variation de anbefaler på bgg, nemlig at sætte bordene op i et X (så vidt jeg husker).
Lobo 77 er ikke noget videre, men okay, hvis man har et barn man synes trænger til at regne...
Til gengæld havde de også space beans sidst jeg så det tilbud, og det er ganske sjovt. Helt anderledes end det rigtige bønnespil.
Lobo 77 er ikke noget videre, men okay, hvis man har et barn man synes trænger til at regne...
Til gengæld havde de også space beans sidst jeg så det tilbud, og det er ganske sjovt. Helt anderledes end det rigtige bønnespil.
netsapiens wrote:De har dem på tilbud i Bog og ide i Field's til 10,- for tre stk, så jeg overvejede det, men ville gerne have lidt hurtigt indspark til om de overhovedet er den smule værd
Jesper Rugård Jensen
-
- 1000+ indlæg