GermanGames' filmstjerner
GermanGames' filmstjerner
Hey, Andrea, Helle, Allan, Jens, Jesper og Steen I ligner filmstjerner! Ligger der en historie bag?
Danny Rasmussen
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Re: GermanGames' filmstjerner
Det har indtil videre været en velbevaret hemmelighed, men GermanGames er faktisk mødestedet for rigtig mange Hollywoodstjerner! De der avatars af ganske almindelige mennesker, som vi bruger til hverdag, er jo blot et cover!Danny wrote:Hey, Andrea, Helle, Allan, Jens, Jesper og Steen I ligner filmstjerner! Ligger der en historie bag?
Eller...
(også var det Jens, der startede med at bruge Indy som avatar, og så ville vi andre også være med i lækkerklubben!

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men når min virkelige identitet - Keanu Reeves - er træt af stjernestøv og paparazzi-fotografer, så trækker han sig tilbage som en anonym geek, der godt kan lide at pusle med design af brætspil.
"Historien" bag det kan selvfølgelig godt gå tabt, hvis ikke man er forbi GG regelmæssigt. Hoppe deltog i en tråd, hvor der blev snakket om en "særlig fødselsdagsgave fra Spielberg", som naturligvis henviser til den kommende Indiana film (som nogle herinde vist glæder sig enormt til), og Jens skiftede sin avatar ud med Indiana Jones. Så fik han ros af tøserne der synes han var for lækker. Så tyvhuggede jeg hans avatar. Måske ikke så originalt, men jeg ville da også gerne være lækker.
Gunness smed sin Lawrence på, og jeg skiftede til Keanu, og så rullede snebolden...
"Historien" bag det kan selvfølgelig godt gå tabt, hvis ikke man er forbi GG regelmæssigt. Hoppe deltog i en tråd, hvor der blev snakket om en "særlig fødselsdagsgave fra Spielberg", som naturligvis henviser til den kommende Indiana film (som nogle herinde vist glæder sig enormt til), og Jens skiftede sin avatar ud med Indiana Jones. Så fik han ros af tøserne der synes han var for lækker. Så tyvhuggede jeg hans avatar. Måske ikke så originalt, men jeg ville da også gerne være lækker.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
... eller også er det bare et dygtigt iscenesat reklamestunt for Jens' nye hjemmeside: Indiana Jens...?! 

frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg regner da bestemt med at et passende honorar for det?Frouvne wrote:... eller også er det bare et dygtigt iscenesat reklamestunt for Jens' nye hjemmeside: Indiana Jens...?!
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jep, Black Sea bliver nemlig 30 år den dag, hvor den næste Hoppe/Indiana film udkommer ...Stony wrote:Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men når min virkelige identitet - Keanu Reeves - er træt af stjernestøv og paparazzi-fotografer, så trækker han sig tilbage som en anonym geek, der godt kan lide at pusle med design af brætspil.
"Historien" bag det kan selvfølgelig godt gå tabt, hvis ikke man er forbi GG regelmæssigt. Hoppe deltog i en tråd, hvor der blev snakket om en "særlig fødselsdagsgave fra Spielberg", som naturligvis henviser til den kommende Indiana film (som nogle herinde vist glæder sig enormt til), og Jens skiftede sin avatar ud med Indiana Jones. Så fik han ros af tøserne der synes han var for lækker. Så tyvhuggede jeg hans avatar. Måske ikke så originalt, men jeg ville da også gerne være lækker.Gunness smed sin Lawrence på, og jeg skiftede til Keanu, og så rullede snebolden...
Men hvem det er, Andrea forsøger at ligne, forstår jeg altså ikke .... Er der nogen, der prøver at snige sig ind i klubben? Har her til morgen hørt soundtracket til min egen film, Magnolia .... og hvor ligner jeg mig selv i den rolle .... forvirret i en uoverskuelig verden ... dog ikke med en døende mand! Suk ...
- Andrea
- 2500+ indlæg
http://da.wikipedia.org/wiki/Battlestar_GalacticaHelle wrote: Men hvem det er, Andrea forsøger at ligne, forstår jeg altså ikke ....
http://en.wikipedia.org/wiki/Battlestar ... TV_series)
http://www.battlestargalactica.com/
Starbuck: http://en.wikipedia.org/wiki/Kara_Thrace
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Det er bare hårdt at være filmstjerne. Men du kunne nu også have været Julianne Moore i Boogie Nights eller The Big Lebowski, og så ville du have haft det meget hårdere.Helle wrote:Har her til morgen hørt soundtracket til min egen film, Magnolia .... og hvor ligner jeg mig selv i den rolle .... forvirret i en uoverskuelig verden ... dog ikke med en døende mand! Suk ...
I øvrigt er Magnolia en super film, men det er så en anden snak.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI