http://www.msnbc.msn.com/id/25322638/
George Carlin døde igår. Han var nok indtil da, den bedste og mest indflydelsesrige nulevende komiker.
Livet er spøjst, når den mand der fik mig til at grine så meget, alligevel slutter med at gøre mig så trist.
Jeg tror det er på tide med et genhør med nogle af klassikerne.
RIP George Carlin
-
- 1000+ indlæg
RIP George Carlin
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
-
- 500+ indlæg
Re: RIP George Carlin
En komiker i særklasse. Carlin og Bill Hicks var mine favoritter indenfor stand-up. Man følte at de havde noget på hjerte og at de gik efter andet end de lette emner i modsætning til det overvejende flertal af danske "komikere".
-
- 1000+ indlæg
Re: RIP George Carlin
Life is Worth Losing
Jeg fandt lige et af de seneste shows han nåede at lave. Der er 1 time i det show. Det er ikke hans bedste, men det viser meget tydeligt hans stil og emner.
Jeg fandt lige et af de seneste shows han nåede at lave. Der er 1 time i det show. Det er ikke hans bedste, men det viser meget tydeligt hans stil og emner.
Sjov > regler .... HVER gang