Ameritrash lørdag d. 16. august

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Ameritrash lørdag d. 16. august

Post by Andrea »

Hola.

Lørdag d. 16. august lægger jeg lejlighed til en Ameritrash spilledag. Pt. er Arkham Horror på programmet, og mon ikke jeg kan lokke Claus til at medbringe Cutthroat Caverns? Derudover har vi jo dejligt mange tematunge spil med plastikfigurer og lignende spas...

Vi er allerede tre personer, men kan godt bruge en til to mere omkring spilbordet, så er du frisk på at lege, så sig til. Vi starter kl. 13.30 og fortsætter til et godt stykke ud på aftenen. Jeg sørger for aftensmad.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 927 times

Re: Ameritrash lørdag d. 16. august

Post by Frouvne »

Det kunne da være hyggeligt! Ameritrash er måske ikke min stærke side, men jeg har længe tænkt, at Arkham Horror bliver jeg nødt til at prøve og blev tidligere overbevist af en af Claus' salgstaler for Cutthroat Caverns. Så jeg deltager gerne! :D
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Det kunne da være hyggeligt! Ameritrash er måske ikke min stærke side, men jeg har længe tænkt, at Arkham Horror bliver jeg nødt til at prøve og blev tidligere overbevist af en af Claus' salgstaler for Cutthroat Caverns. Så jeg deltager gerne! :D
Super!
... jeg bør muligvis tilføje, at det er tilladt at medbringe lykke-raflebægre! :P
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:Det kunne da være hyggeligt! Ameritrash er måske ikke min stærke side, men jeg har længe tænkt, at Arkham Horror bliver jeg nødt til at prøve og blev tidligere overbevist af en af Claus' salgstaler for Cutthroat Caverns. Så jeg deltager gerne! :D
Super!
... jeg bør muligvis tilføje, at det er tilladt at medbringe lykke-raflebægre! :P

...ups, jeg ved ikke en gang om jeg ejer et raflebæger!! Jeg vidste ikke, at I var professionelle! :oops:
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Frouvne wrote: ...ups, jeg ved ikke en gang om jeg ejer et raflebæger!! Jeg vidste ikke, at I var professionelle! :oops:
Det er vi nu ikke - 'nogen' plejer bare at blive drillet med sine terningeslag og evne til at få terningerne kastet i alle retninger! :evil:
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote: ...ups, jeg ved ikke en gang om jeg ejer et raflebæger!! Jeg vidste ikke, at I var professionelle! :oops:
Det er vi nu ikke - 'nogen' plejer bare at blive drillet med sine terningeslag og evne til at få terningerne kastet i alle retninger! :evil:
Vi har heller ikke for meget kontrol over terningerne i min spillegruppe. I tirsdags var der endda én - vi nævner ikke navne her - der ikke fik noget resultat, da terningen landede på hjørnet! :roll: (... og det er endda rigtigt!)
frouvne, administrator

Image
Trixter

Post by Trixter »

Andrea wrote:Hola.

Lørdag d. 16. august lægger jeg lejlighed til en Ameritrash spilledag. Pt. er Arkham Horror på programmet, og mon ikke jeg kan lokke Claus til at medbringe Cutthroat Caverns? Derudover har vi jo dejligt mange tematunge spil med plastikfigurer og lignende spas...

Vi er allerede tre personer, men kan godt bruge en til to mere omkring spilbordet, så er du frisk på at lege, så sig til. Vi starter kl. 13.30 og fortsætter til et godt stykke ud på aftenen. Jeg sørger for aftensmad.
Hvis der ikke er fyldt op endnu, så er jeg nok også game på det.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Trixter wrote: Hvis der ikke er fyldt op endnu, så er jeg nok også game på det.
Allrighti - så er vi fuldt hus! :)
Jeg sender lige en mail til jer med nærmere info, når vi kommer lidt tættere på arrangementet.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Super-arrangement med gode stemningsfyldte spil. Tak for introduktionerne og tak for mad! Dejligt at gense kendte ansigter og ikke mindre rart at blive introduceret for et nyt! :) Håber ikke jeg fik slået så meget på værtinden, at jeg ikke blive inviteret en anden gang... :oops:
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Super-arrangement med gode stemningsfyldte spil. Tak for introduktionerne og tak for mad! Dejligt at gense kendte ansigter og ikke mindre rart at blive introduceret for et nyt! :) Håber ikke jeg fik slået så meget på værtinden, at jeg ikke blive inviteret en anden gang... :oops:
Jojo, men så bliver det en dag, hvor jeg ikke har afreageret til combat inden... :twisted:
Post Reply