Mit eget, frouvne, er i den kedelige - men informative - ende, da det er mit mellemnavn.
Hvad er historien bag dit brugernavn?

Med den forklaring er netsapiens et ret coolt brugernavn.netsapiens wrote:Så tænkte jeg "menneske på nettet", næste evolutionære trin, og kom frem til "Homo Net", men den var ligesom lidt for åben for platte jokes, så jeg valgte den omvendte: "Net Sapiens", og trak den sammen.
Jeg fristes til at svare: "spørg min mor!"Frouvne wrote:Hvad er historien bag dit brugernavn?
Ja, historien bag mit ... der er det vist min far, der skal spørges.... Men ellers samme meget meget kedelige historie...Andrea wrote:Jeg fristes til at svare: "spørg min mor!"Frouvne wrote:Hvad er historien bag dit brugernavn?
Men jeg har såmænd blot valgt at bruge mit fornavn, så deeet...
Now theres one I did NOT see coming...APK wrote:Mit brugernavn er naturligvis en hyldest til den store Alex P. Keaton (spillet af Michael J. Fox) fra Family Ties (eller Blomsterbørns Børn på dansk). Nuf' said.
APK
Stony wrote:Now theres one I did NOT see coming...APK wrote:Mit brugernavn er naturligvis en hyldest til den store Alex P. Keaton (spillet af Michael J. Fox) fra Family Ties (eller Blomsterbørns Børn på dansk). Nuf' said.
APK
Mit navn er bare en... for-engelsk-ning af mit eget navn Steen. Det blev introduceret i folkeskolen, da vi begyndte at få engelskundervisning, og har hængt fast siden.
Nænej, vi er bare meget ærligeHelle wrote:Allan, du bliver vist nødt til at spørge mere konkret, hvis du virkelig vil vide noget, om nogen ... jeg tror, at en del af de mere faste skribenter har VIRKELIG dårlig fantasi, når det kommer til valget af navne ... tihi