Skal du bestille spil fra Tyskland?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Skal du bestille spil fra Tyskland?

Post by Andrea »

Hvis du tilfældigvis skal bestille brætspil hos en af de tyske forhandlere her i løbet af sensommeren/efteråret, så vil jeg gerne joine bestillingen. Jeg introducerede nemlig mine kolleger for Saboteur på et tidspunkt, og nu vil en af dem give spillet til sin søn i fødselsdagsgave (i december)... og den slags initiativer kan jeg jo kun supporte :)
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Re: Skal du bestille spil fra Tyskland?

Post by APK »

Sjovt....
Jeg havde tidligere i dag blandt andet Saboteur i indkøbskurven hos Spiele-Offensive (sammen med Railroad Tycoon, Raja og meget andet godt), inden jeg besindede mig og lukkede browseren uden at bestille noget... Andre der har været der??? :oops:
Hvis det skulle lykkes at overbevise mig selv om at jeg alligevel har fortjent en sensommer spil-pakke, skal jeg nok sige til.... :)

APK
/APK
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Skal du bestille spil fra Tyskland?

Post by Frouvne »

Andrea wrote:Hvis du tilfældigvis skal bestille brætspil hos en af de tyske forhandlere her i løbet af sensommeren/efteråret, så vil jeg gerne joine bestillingen. Jeg introducerede nemlig mine kolleger for Saboteur på et tidspunkt, og nu vil en af dem give spillet til sin søn i fødselsdagsgave (i december)... og den slags initiativer kan jeg jo kun supporte :)
Det kan jo være, at vi er flere, der skal have fat i lidt småtterier og det tilsammen kan blive til en mindre ordre? For nyligt var vi nogle stykker, der talte om at få lidt hjem fra All-Games (der også har Saboteur )... p.t. er det stillet i bero men måske det kan blive genoplivet. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Skal du bestille spil fra Tyskland?

Post by akwlinka »

Jeg skal have spil hjem fra Magnus Spiele nu (meget snart) så er der noget i vil have med, så SKRIV.

Jeg kommer til GGF con den 14. sept og kan overbringe der.
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Skal du bestille spil fra Tyskland?

Post by larkin »

akwlinka wrote:Jeg skal have spil hjem fra Magnus Spiele nu (meget snart) så er der noget i vil have med, så SKRIV.

Jeg kommer til GGF con den 14. sept og kan overbringe der.
Hej Akwlinka.

Jeg har lagt en besked til dig..... :D
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Skal du bestille spil fra Tyskland?

Post by Andrea »

akwlinka wrote:Jeg skal have spil hjem fra Magnus Spiele nu (meget snart) så er der noget i vil have med, så SKRIV.
Jeg kommer til GGF con den 14. sept og kan overbringe der.
Uh!
Jeg sender dig en PM i morgen :)
Post Reply