.. fundet hos Saxo.com til 199,95 ... inkl. fragt ca. 230,-
ikke på lager, men ca. halv pris af hvad jeg ellers kunne finde det til.
WoW: The Adventure Game
-
- 1000+ indlæg
WoW: The Adventure Game
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Re: WoW: The Adventure Game
Når jeg følger dit link så siger den at prisen er 249,95 (uden fragt) - og de har det ikke... og de tror det er en bog... såååå...netsapiens wrote:.. fundet hos Saxo.com til 199,95 ... inkl. fragt ca. 230,-
ikke på lager, men ca. halv pris af hvad jeg ellers kunne finde det til.

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Hej Tommy, velkommen til.FANTASK wrote:Når jeg følger dit link så siger den at prisen er 249,95 (uden fragt) - og de har det ikke... og de tror det er en bog... såååå...
Hos saxo.com skal man ikke helt regne med deres kategorier. F.eks. er langt de fleste af deres MP3-bøger defineret som musik, men derfor kan de godt være billige alligevel.
Lars
Argh - busted!Larsine wrote:Hej Tommy, velkommen til.FANTASK wrote:Når jeg følger dit link så siger den at prisen er 249,95 (uden fragt) - og de har det ikke... og de tror det er en bog... såååå...
Hos saxo.com skal man ikke helt regne med deres kategorier. F.eks. er langt de fleste af deres MP3-bøger defineret som musik, men derfor kan de godt være billige alligevel.
Lars

Nå, men det var nok også mest prisen og tilgængeligheden jeg studsede over. Det er jo let nok at "have" billige varer, hvis man ikke har dem. Men hvis den dukker op til 249,95 så er det stadig en god pris, selv uden fragt. Fantask tager 319,50 (men har så også varen hjemme

-
- 1000+ indlæg
Også et varmt velkommen fra mig, da jeg jo er varm fortaler for flere detail-brugere herinde... jo flere der er af jer, jo færre steder skal jeg lede efter mine tilbudFANTASK wrote:Argh - busted!Jeg vidste jeg skulle have valgt et mere udspekuleret dæknavn
![]()
Nå, men det var nok også mest prisen og tilgængeligheden jeg studsede over. Det er jo let nok at "have" billige varer, hvis man ikke har dem. Men hvis den dukker op til 249,95 så er det stadig en god pris, selv uden fragt. Fantask tager 319,50 (men har så også varen hjemme).

Men jeg vil så dog også lige gøre opmærksom på at tilbudet blev oprindeligt fundet d. 25/8, og det ER jo en dynamisk verden vi lever i, så......

Sjov > regler .... HVER gang