Brætspil-log i signaturen
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Brætspil-log i signaturen
Nu er jeg blevet spurgt et par gange, hvordan jeg har fået den BGG-dims i min signatur, så man kan se hvad jeg har spillet. Det kunne være der var andre der var nysgerrige, så her er opskriften.
Det er muligt at udarbejde den på BGG, men det nemmeste er nok bare at tage den følgende url, og så tilpasse den til din egen profil:
http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... dget=1.png
(Højreklik på linket, og vælg kopier adresse)
Der står bl.a. mit BGG-profilnavn Stony. Det erstatter du med dit eget profilnavn. Hvis du har mellemrum i dit profilnavn, skal det erstattes med %20
Nu redigerer du din signatur her på siden, og indsætter URL'en i et IMG tag, så stien istedet bliver vist som et billede. Voila. Nu vil din signatur på GermanGames, altid vise dine sidst spillede spil. Og den bliver automatisk opdateret, når du på BGG har tilføjet et spil du har spillet.
Det er muligt at udarbejde den på BGG, men det nemmeste er nok bare at tage den følgende url, og så tilpasse den til din egen profil:
http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... dget=1.png
(Højreklik på linket, og vælg kopier adresse)
Der står bl.a. mit BGG-profilnavn Stony. Det erstatter du med dit eget profilnavn. Hvis du har mellemrum i dit profilnavn, skal det erstattes med %20
Nu redigerer du din signatur her på siden, og indsætter URL'en i et IMG tag, så stien istedet bliver vist som et billede. Voila. Nu vil din signatur på GermanGames, altid vise dine sidst spillede spil. Og den bliver automatisk opdateret, når du på BGG har tilføjet et spil du har spillet.
Sidst spillet:

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Re: Brætspil-log i signaturen
f... hvor er det smart, og så virkede det i første hug.
Har stjålet tipset og ført det ud i livet.
Har stjålet tipset og ført det ud i livet.

- Black Sea
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung - Location: 2400 NV
Elegant - så mangler jeg bare jævnligt at opdatere på BGG 

VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
og dette er entag der er super inspirerende, i hvert fald for mig.
Jeg er visuelt orienteret, og jeg får lyst til at spille når jeg ser taggene.
Så flere af dem
Jeg er visuelt orienteret, og jeg får lyst til at spille når jeg ser taggene.
Så flere af dem

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg er bange for at en widget som denne vil illustrere, hvor deprimerende få spil jeg får spillet... Næh, efter d. 14/9 (eller måske efter Essen) kan det være jeg skal til at bruge den! 

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Vi skal dog lige have i mente at billederne, modsat f.eks. vores avatarer, fylder en del - oftest omkring 100 kB stykket. Da de er dynamisk genererede, gætter jeg desuden på at det er begrænset hvor meget browseren kan cache fra gang til gang. Vi må se om det bliver et problem i praksis... 

What are you, like 80?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Der er jo heldigvis ikke nogen, der kan se, hvornår du har spillet spilleneJens_Hoppe wrote:Jeg er bange for at en widget som denne vil illustrere, hvor deprimerende få spil jeg får spillet...

Mht. billedstørrelsen, så har du ret i, at det godt kunne gå hen og gøre indlæsningen af siderne noget langsom.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Det ser ganske inspirerende ud. Det kan nok også få mig til at opdatere hvilke spil, jeg spiller på BGG. Så mangler jeg jo bare at få spillet nogle... 

frouvne, administrator

- MesterLars
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Jeg tester da også lige
Edit: Sejt
Men kan godt se jeg snart må få spillet nogle flere spil. Det ligner Dust yderst til højre som jeg spillede til sidste Valby-Con for en trillard år siden 
Edit: Sejt

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Så er jeg også med... og jeg aner ikke, hvornår jeg har spillet de spil, der dukker op!
Det må være laaaaang tid siden.

frouvne, administrator

- akwlinka
- 500+ indlæg
Indlæsningen af siderne kører ikke langsommere her, men billedstriberne kommer bare lidt senere, og det er acceptabelt for mig.Gunness wrote:Der er jo heldigvis ikke nogen, der kan se, hvornår du har spillet spilleneJens_Hoppe wrote:Jeg er bange for at en widget som denne vil illustrere, hvor deprimerende få spil jeg får spillet...![]()
Mht. billedstørrelsen, så har du ret i, at det godt kunne gå hen og gøre indlæsningen af siderne noget langsom.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
... og endnu en gang viste den gode Stony sig som trend-setter! 

frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Hvad sker der i øvrigt, når BGG er nede, hvilket jo trods alt jævnligt sker?
frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Det sker vel næppe andet end at billederne ikke kan indlæses. Det burde ikke gøre andet.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate