Hej folkens.
Da Dominion-feberen også har sneget sig ind i mit lille hjem, sidder jeg med et spritnyt eksemplar af Race for the Galaxy, som jeg ikke har brug for. Æsken er åbnet og kortene pakket ud, men ellers har spillet aldrig været brugt.
Hvis nogen ønsker at bytte dette spil for et af nedenstående (evt. med lidt kolde kontanter oveni), ville jeg blive glad.
Power Grid
Twilight Struggle
Pandemic
Princes of florence
The End of the Triumvirate
Commands & Colors: Ancients
Hammer of the Scots
Man må også godt komme med foreslag til andre byttehandler, men i så fald forebeholder jeg mig retten til pænt at sige nej tak.....
mvh Kåre
Ps. Jeg har også et stk Carcasonne, der kunne indgå i handlen!
spillet er afsat
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Re: B: Race for the Galaxy
jeg er nysgerrig.
Hvorfor skal RftG ud fordi Dominion er kommet ind.
Jeg har begge, og kan godt spille begge. Endda på samme dag.
Hvorfor skal RftG ud fordi Dominion er kommet ind.
Jeg har begge, og kan godt spille begge. Endda på samme dag.

- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy

Det er heller ikke fordi at Race for the Galaxy død og pine skal afsættes (jeg er f.eks. ikke interesseret i at sælge det). Problemet er, at dem jeg til dagligt spiller med ikke er så meget for Rftg, hvorfor det aldrig bliver spillet. Derfor forsøger jeg at bytte det væk, men kun til et spil, der rent faktisk ville komme på bordet.
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
se det er jo en meget bedre forklaring, end at de to spil bare ikke kan leve under samme tag.

- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
......Ja indtil videre hersker der fin harmoni på bræt og kortspilshylden i klædeskabetakwlinka wrote:se det er jo en meget bedre forklaring, end at de to spil bare ikke kan leve under samme tag.

Og ingen tvivl om at RftG er et rigtigt godt spil, men da jeg både har begrænset budget og tid til brætspil, prøver jeg at holde min spilsamling inden for rimelighedens grænser. (Hvilket i sig selv er svært nok