Ja, jeg havde ikke en gang hørt om denne net-butik... men nu lukker den altså. De har bl.a. følgende titler:
Civilization til 200,-
Lord of the Rings til 100,-
Lord of the Rings, Sauron expansion til 100,-
http://www.ludomania.dk/butik2.asp?kat=kat_rest
Ophørsudsalg hos Ludomania.dk
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Re: Ophørsudsalg hos Ludomania.dk
Tak for tippet. Jeg har lagt billet ind på LoTR + expansion. Et samarbejdsspil af Knizia med gode anmeldelser, godt tema og god pris er ikke til at modstå. Håber at de stadig har det.
Jeg prøve at tracke Civilization, men det var lidt svært. Jeg kunne ikke finde netop den boks på BGG. Siden det er lavet af Tresham, er det sandsynligvis den Europæiske version af Avalon Hill Civilization fra for længe siden (den oprindelige, ikke Advanced Civilization).
Jeg prøve at tracke Civilization, men det var lidt svært. Jeg kunne ikke finde netop den boks på BGG. Siden det er lavet af Tresham, er det sandsynligvis den Europæiske version af Avalon Hill Civilization fra for længe siden (den oprindelige, ikke Advanced Civilization).
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Det er rigtigt, det er Gibsons Games udgaven af spillet:Robert wrote:Jeg prøve at tracke Civilization, men det var lidt svært. Jeg kunne ikke finde netop den boks på BGG. Siden det er lavet af Tresham, er det sandsynligvis den Europæiske version af Avalon Hill Civilization fra for længe siden (den oprindelige, ikke Advanced Civilization).

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Nå, det er straffen for ikke at checke GG ofte nok op til jul - det lader til, at stort set alle brætspillene er røget allerede.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI