Ophørsudsalg hos Ludomania.dk

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Ophørsudsalg hos Ludomania.dk

Post by Frouvne »

Ja, jeg havde ikke en gang hørt om denne net-butik... men nu lukker den altså. De har bl.a. følgende titler:

Civilization til 200,-
Lord of the Rings til 100,-
Lord of the Rings, Sauron expansion til 100,-

http://www.ludomania.dk/butik2.asp?kat=kat_rest
frouvne, administrator

Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Ophørsudsalg hos Ludomania.dk

Post by Robert »

Tak for tippet. Jeg har lagt billet ind på LoTR + expansion. Et samarbejdsspil af Knizia med gode anmeldelser, godt tema og god pris er ikke til at modstå. Håber at de stadig har det.

Jeg prøve at tracke Civilization, men det var lidt svært. Jeg kunne ikke finde netop den boks på BGG. Siden det er lavet af Tresham, er det sandsynligvis den Europæiske version af Avalon Hill Civilization fra for længe siden (den oprindelige, ikke Advanced Civilization).
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Ophørsudsalg hos Ludomania.dk

Post by Jens_Hoppe »

Robert wrote:Jeg prøve at tracke Civilization, men det var lidt svært. Jeg kunne ikke finde netop den boks på BGG. Siden det er lavet af Tresham, er det sandsynligvis den Europæiske version af Avalon Hill Civilization fra for længe siden (den oprindelige, ikke Advanced Civilization).
Det er rigtigt, det er Gibsons Games udgaven af spillet:

Image
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Re: Ophørsudsalg hos Ludomania.dk

Post by Gunness »

Nå, det er straffen for ikke at checke GG ofte nok op til jul - det lader til, at stort set alle brætspillene er røget allerede.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
Post Reply