Købes: Age of mythology og Sid Meier's Civilization
Købes: Age of mythology og Sid Meier's Civilization
Jeg har brug for nogle komponent (læs plastikfigurer) tunge spil og ville derfor høre, om nogle lå inde med Age of Mythology og Sid Meier’s Civilization og var parat til, at sælge eller bytte.

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Købes: Age of mythology og Sid Meier's Civilization
Siden du specifikt spørger ind til komponenterne, snakker vi så noget der skal benyttes til en prototype. Det er muligt at jeg ligger inde med noget du kan bruge. Eksempelvis et eksemplar af Age of Mythology, som er sprættet op til brug til prototyper. 

Sidst spillet:

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
For god ordens skyld - ifald du ikke skulle få tilstrækkelige tilbud hjemmefra - kan du købe extra figurer direkte fra www.eaglegames.net
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg tror vi finder ud af det. Såfremt det "bare" er plastik-enhederne Tobias er ude efter, er jeg leveringsdygtig. Så kan det være jeg bestiller et eksemplar af Cosmic Encounter, og hvis jeg får fri levering, får han plastikenhederne kvit og frit. 
Jeg mindes ikke at have brugt nogen af plastikenhederne, så de burde alle være der.

Jeg mindes ikke at have brugt nogen af plastikenhederne, så de burde alle være der.
Sidst spillet:

Ja, det er udelukkende til brug af komponenter til protype. Jeg er på kig efter ægyptiske og mesopotaniske figurer, så det gør ikke noget, at spillene ikke er komplette.
Det var en god ide.For god ordens skyld - ifald du ikke skulle få tilstrækkelige tilbud hjemmefra - kan du købe extra figurer direkte fra http://www.eaglegames.net

Det lyder som en aftale.Jeg tror vi finder ud af det. Såfremt det "bare" er plastik-enhederne Tobias er ude efter, er jeg leveringsdygtig. Så kan det være jeg bestiller et eksemplar af Cosmic Encounter, og hvis jeg får fri levering, får han plastikenhederne kvit og frit.

Jeg har en Age of Mythology som jeg gerne vil af med
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
Min overbo har en Sids Civ han gerne vil af med