Købes: Age of mythology og Sid Meier's Civilization

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Købes: Age of mythology og Sid Meier's Civilization

Post by Tobias »

Jeg har brug for nogle komponent (læs plastikfigurer) tunge spil og ville derfor høre, om nogle lå inde med Age of Mythology og Sid Meier’s Civilization og var parat til, at sælge eller bytte.
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Købes: Age of mythology og Sid Meier's Civilization

Post by Stony »

Siden du specifikt spørger ind til komponenterne, snakker vi så noget der skal benyttes til en prototype. Det er muligt at jeg ligger inde med noget du kan bruge. Eksempelvis et eksemplar af Age of Mythology, som er sprættet op til brug til prototyper. :D
Sidst spillet:
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

For god ordens skyld - ifald du ikke skulle få tilstrækkelige tilbud hjemmefra - kan du købe extra figurer direkte fra www.eaglegames.net
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg tror vi finder ud af det. Såfremt det "bare" er plastik-enhederne Tobias er ude efter, er jeg leveringsdygtig. Så kan det være jeg bestiller et eksemplar af Cosmic Encounter, og hvis jeg får fri levering, får han plastikenhederne kvit og frit. :)
Jeg mindes ikke at have brugt nogen af plastikenhederne, så de burde alle være der.
Sidst spillet:
Image
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

Ja, det er udelukkende til brug af komponenter til protype. Jeg er på kig efter ægyptiske og mesopotaniske figurer, så det gør ikke noget, at spillene ikke er komplette.
For god ordens skyld - ifald du ikke skulle få tilstrækkelige tilbud hjemmefra - kan du købe extra figurer direkte fra http://www.eaglegames.net
Det var en god ide.
Image
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

Jeg tror vi finder ud af det. Såfremt det "bare" er plastik-enhederne Tobias er ude efter, er jeg leveringsdygtig. Så kan det være jeg bestiller et eksemplar af Cosmic Encounter, og hvis jeg får fri levering, får han plastikenhederne kvit og frit.
Jeg mindes ikke at have brugt nogen af plastikenhederne, så de burde alle være der.
Det lyder som en aftale.
Image
Kenny
25+ indlæg
25+ indlæg

Post by Kenny »

Jeg har en Age of Mythology som jeg gerne vil af med
SmiteMeister
100+ indlæg
100+ indlæg