papspil.dk

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

papspil.dk

Post by JesperB »

Hejsa alle

Som nogle ved jeg nævnte for nogle uger siden, begyndte jeg i efteråret på et lille projekt.

En side der vil sælge de mindre kendte CCG spil (samt FFG's LCG spil) og lidt forskellige brætspil (hvilket nok er hvor jeres intresse kunne være).

Siden er nu oppe, i løbet af ugen kommer der en håndfuld af FFG's Silverline, i starten af febuar kommer det første nyhedsbrev komme samt forhåbentligt en 10-15 flere brætspils titler.

Da siden er meget ny, må i også meget gerne kom med alverdens kritik i måtte have.

MvH
/Jesper
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: papspil.dk

Post by weilmann »

Den er rigtig fin, Jesper.

Der er i hvert fald noget at komme efter rent prismæssigt.

Du/I mangler stadig at oversætte en del af teksten til dansk (hvis I synes det er nødvendigt, jeg kan bare ikke lade være med at se efter den slags - vi bor jo trods alt i DK).

Alt i alt ligner det i hvert fald en god start.

Held og lykke med det (^_^)
Mvh
Martin
User avatar
johnnen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Wed Jan 14, 2009 6:59 pm
Location: Valby

Re: papspil.dk

Post by johnnen »

Jeg benyttede straks lejligheden til at bestille Red Dragon Inn til 200,- kr. OK pris.

Spillet røg med posten allerede dagen efter - så nu bander jeg bare over, at det er weekend og pakken derfor ikke kommer før mandag. :?

Men alt i alt - god pris og hurtig afsendelse.

Tak for det.

/Johnnen

http://boardgamegeek.com/user/johnnen
Post Reply