Er der nogen, der kan nævne nogle holdbare 2 spiller spil, som man gider blive ved med at spille?
Som hjemme hos jer, rent faktisk vedvarende bliver spillet....
(gad vide, om der overhovedet nogen steder, er noget, som bliver spillet igen og igen - blandt 2 spillerspillene???)
Holdbare 2-spiller spil?
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: Holdbare 2-spiller spil?
Kahuna, Lost Cities, The Reef og Memoir'44 bliver spillet. Elchfest, Flowerpower, Rosenkönig og Mr. Jack bliver spillet mindre. Skak, Dam, Mølle bliver stort set aldrig spillet.
Men ingen af spillene så meget som da de just blev indkøbt.
Lars
Men ingen af spillene så meget som da de just blev indkøbt.
Lars
War of the ring, Gipf-serien, Dominion(400 spil indtil videre!
), backgammon, Memoir 44.
Kan ikke lige komme på flere jeg spiller når jeg får chancen.
Faktisk kunne jeg godt forstille mig at disse spil bliver ved med at komme på bordet i flere år.

Kan ikke lige komme på flere jeg spiller når jeg får chancen.
Faktisk kunne jeg godt forstille mig at disse spil bliver ved med at komme på bordet i flere år.

-
- Favoritspil: carcassonne, settlers, bohnanza
Settlers-kortspillet med mange udvidelser- men vi spiller det på tysk (mit modersmål), aner ikke om det findes på dansk.
Gaby
Gaby
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Twilight Struggle og i mindre grad 1960. Yinsh er også altid et hit. Men ellers er der da en del to-spiller-titler, der ikke holder vand i længden.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Ikke på dansk, men heldigvis på engelsk.gaby wrote:Settlers-kortspillet med mange udvidelser- men vi spiller det på tysk (mit modersmål), aner ikke om det findes på dansk.
Gaby
Spillet er godt, men hvis spiltiden havde været ca. 45-60 minutter, i stedet for de ca. 90 minutter havde det været perfekt. det kommer dog på bordet et par gange om året.
Lars