Jeg tænkte at vi skulle dele lidt. Det kunne jo være inspiration for andre.
I øjeblikket ser min toppen af min ønskeliste ud som følger:
Steam. Et spil jeg bliver nødt til at købe og prøve. Jeg er fan af Age of Steam (Og Railroad Tycoon, hvis man altså husker at benytte expansion) og den næste generation er et "must" for mig.
Automobile. Endnu et Wallace spil. Jeg har læst et review baseret på en sen prototype, og det har fået pæne ord med på vejen. Wallace er blevet citeret for, at han selv synes det er det bedste spil han har lavet. Det bliver sammenlignet lidt med Brass, men skulle være en anelse lettere at gå til.
Successors (3rd Edition) Richard Berg er typisk en wargame designer, og ud fra hvad jeg har set og læst, har været en designer jeg er gået udenom. Black Beard fik dog åbnet mine øjne for at han kan mere end det. Successors har fået rosende ord med på vejen for at være et multiplayer wargame, som håndterer en del af de klassiske problemstillinger omkring flerspiller-krigsspil. Det har fået pæn rating. (For et wargame RIGTIG pæn rating.) Så det bliver jeg nok nødt til at erhverve mig.
Dominion: Intrige Jeg kan godt lide Dominion. Men allerede efter ca. 40 spil, er jeg ved at gå lidt død i at gentage de samme kombinationer. Så jeg savner allerede lidt nyt blod, og glæder mig til den første expansion.
Jeg håber ovenstående kan bringe andre i uføre, så jeg ikke er den eneste der køber alt for mange spil.