Jeg er på udkig efter meeples & animeepels til Agricola og vil helst undgå, at skulle betale der Fantask vil ha' for sådan et sæt.
Er der nogen herinde der har nogle ideer til hvor man kan købe forskellige meeples til en fornuftig pris?
/Johnn
Meeples & animeeples til Agricola
Re: Meeples & animeeples til Agricola
Man kan købe dem direkte fra lookout games: http://lookout-games.de/direct-orders/ der kan du også få season postkortet og agricola/Le Havre promo kort for en mindre donation.johnnen wrote:Jeg er på udkig efter meeples & animeepels til Agricola og vil helst undgå, at skulle betale der Fantask vil ha' for sådan et sæt.
Er der nogen herinde der har nogle ideer til hvor man kan købe forskellige meeples til en fornuftig pris?
/Johnn
Tak for det hurtige svar.
Jeg har været inde og kigge på siden, men synes den er lidt mangelfuld.
Er "one bag" = et helt sæt af f.eks. animeeples eller er den kun den ene slags dyr ?
/Johnn
Jeg har været inde og kigge på siden, men synes den er lidt mangelfuld.
Er "one bag" = et helt sæt af f.eks. animeeples eller er den kun den ene slags dyr ?
/Johnn
-
- 100+ indlæg
Hejsa,
One bag animeeple betød på Essen af du fik en pose med alle de 3 typer dyr og one bag vegemeeple betød en pose med de 2 typer afgrøder. Så jeg vil gå ud fra at det stadig er sådan.
med venlig hilsen
Morten
One bag animeeple betød på Essen af du fik en pose med alle de 3 typer dyr og one bag vegemeeple betød en pose med de 2 typer afgrøder. Så jeg vil gå ud fra at det stadig er sådan.
med venlig hilsen
Morten
Hilsen Morten

Technosmølf wrote:Hejsa,
med venlig hilsen
Morten
Tak for dit svar. Så skal jeg bare have bestilt noget hjem.
/Johnn
Så har jeg modtaget mine animeeples fra Lookout Games.
Der gik 3 dage fra jeg havde overført pengene via Paypal til de lå i postkassen.
Tak til Oseali og Morten for deres hurtige svar.
/Johnn
Der gik 3 dage fra jeg havde overført pengene via Paypal til de lå i postkassen.
Tak til Oseali og Morten for deres hurtige svar.
/Johnn