Spilforhandlere i USA

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Spilforhandlere i USA

Post by Caniggia »

Familien skal 4 måneder til USA og i den forbindelse planlægger jeg at opgradere min spilsamling ganske betragteligt. Er der nogen, der kan anbefale nogle amerikanske online forhandlere, så jeg kan kigge lidt nærmere på sagerne?
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Spilforhandlere i USA

Post by netsapiens »

Der er jo MANGE.. og USA er trods alt et rimeligt stort område, så til at starte med.. hvor i USA skal du hen?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Jeg har brugt Boards & Bits i forbindelse med min Secret Santa på Boardgamegeek, og de var både billige og meget hjælpsomme.
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

netsapiens wrote:Der er jo MANGE.. og USA er trods alt et rimeligt stort område, så til at starte med.. hvor i USA skal du hen?
Jeps, der er jo mange, og derfor håbede jeg på, at der måske var nogen, der havde erfaringer med enkelte af dem, således man havde noget at gå efter. Vi skal forresten til Cornell University (New York state) som en del af phd-uddannelsen.

Jeg kigger lige på Boards & Bits.
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Post by Bugge »

Her er en fidus. Gå ind på,

http://www.boardgameprices.com/

Og søg på et eller flere spil du er ude efter. Så finder du de netspilsforretninger der er billigst med det i USA. Der er naturligvis også links til forretningerne, så du kan også checke hvad de ellers har af gode tilbud, shipping costs osv.

Prøv f.eks. at søge på Hannibal: Rome Vs. Carthage (som jeg selv er ude efter, hulk!),

http://www.boardgameprices.com/game.aspx?id=141486

og du kan se 19 hits, 9 i USA, 1 fra Sverige, 5 fra England, 2 fra Tyskland og 2 fra Canada.

Og ja, priserne i USA ligger ca.40% under hvad de gør i Europa dit heldige asen.

God tur og køb nu ikke nogle soil vi andre ikke ville have købt :mrgreen:

Søren
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

Tak for tippet. Det ser lovende ud. Måske kan der komme et ekstra i kassen hjem....
Post Reply