Spillegruppe Kbh., Storkbh., Nordsjælland

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Spillegruppe Kbh., Storkbh., Nordsjælland

Post by Joan »

Jeg leder stadig efter en spillegruppe. Jeg har en veninde + en bekendt, der godt vil danne en brætspillegruppe, men vi vil gerne have 1-2 mere med, så kan være nogenlunde sikre på et godt deltagerantal hver gang. Tanken er at finde frem til en eller to faste dage om måneden, hvor vi mødes (enten hos mig eller på skift i gruppen) og spiller forskellige spil. Jeg har selv en del "selskabsspil" som BezzerWizzer, Risk, På sporet af ordet, Cranium m.fl., men vil meget gerne spille andre spil og sætte mig ind i nye.
Vi er i alderen 44-56 år, og jeg lægger gerne hus og kaffe/te/cola til *s*; rygning tilladt.
Post Reply