Holdsport.dk

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Holdsport.dk

Post by Foppwin »

Til alle jer der har en spillerklub, så kan planlægningen og tilmelding klares ved at bruge denne gratis service. http://www.holdsport.dk Det er godt nok tiltænkt til fodbold o.lign., men hvis i bare skal bruge det til - hvem kommer på tirsdag - vi fungere det super godt.
Danny

Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Re: Holdsport.dk

Post by APK »

Foppwin wrote:Til alle jer der har en spillerklub, så kan planlægningen og tilmelding klares ved at bruge denne gratis service. http://www.holdsport.dk Det er godt nok tiltænkt til fodbold o.lign., men hvis i bare skal bruge det til - hvem kommer på tirsdag - vi fungere det super godt.
Vi bruger holdsport til afvikling af en løbende golf-turnering. Også en anbefaling herfra.

Eivind
/APK
Image
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Holdsport.dk

Post by ozimek »

BGG har en funktion, der hedder guilds. Jeg har ikke forsket så meget i det, men jeg tror den kan noget af det samme. Der er i hvert fald forum og kalender.

De fleste i vores gruppe har ikke BGG-profiler, så vi arrangerer primært via mail.

Hvis nogen kan komme med en god anbefaling af guilds, kunne det måske lokke de andre til at oprette profiler på Geek'en ;) ;) ;)
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Holdsport.dk

Post by netsapiens »

www.finddato.dk kan også bruges til at finde datoer for næste møde
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Holdsport.dk

Post by Larsine »

Jeg bruger pt. to metoder, som begge er nemmere:

Hver onsdag kl. 20 hos mig.

Den første fredag i måneden kl. 19.30 hos Morten.

Så er det til at huske :-)

Lars
Post Reply