Holdsport.dk
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Holdsport.dk
Til alle jer der har en spillerklub, så kan planlægningen og tilmelding klares ved at bruge denne gratis service. http://www.holdsport.dk Det er godt nok tiltænkt til fodbold o.lign., men hvis i bare skal bruge det til - hvem kommer på tirsdag - vi fungere det super godt.
Danny

-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Re: Holdsport.dk
Vi bruger holdsport til afvikling af en løbende golf-turnering. Også en anbefaling herfra.Foppwin wrote:Til alle jer der har en spillerklub, så kan planlægningen og tilmelding klares ved at bruge denne gratis service. http://www.holdsport.dk Det er godt nok tiltænkt til fodbold o.lign., men hvis i bare skal bruge det til - hvem kommer på tirsdag - vi fungere det super godt.
Eivind
/APK

- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
BGG har en funktion, der hedder guilds. Jeg har ikke forsket så meget i det, men jeg tror den kan noget af det samme. Der er i hvert fald forum og kalender.
De fleste i vores gruppe har ikke BGG-profiler, så vi arrangerer primært via mail.
Hvis nogen kan komme med en god anbefaling af guilds, kunne det måske lokke de andre til at oprette profiler på Geek'en

De fleste i vores gruppe har ikke BGG-profiler, så vi arrangerer primært via mail.
Hvis nogen kan komme med en god anbefaling af guilds, kunne det måske lokke de andre til at oprette profiler på Geek'en

-
- 1000+ indlæg
www.finddato.dk kan også bruges til at finde datoer for næste møde
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg bruger pt. to metoder, som begge er nemmere:
Hver onsdag kl. 20 hos mig.
Den første fredag i måneden kl. 19.30 hos Morten.
Så er det til at huske
Lars
Hver onsdag kl. 20 hos mig.
Den første fredag i måneden kl. 19.30 hos Morten.
Så er det til at huske

Lars