Nogen der ved om der står nogle i en lokal butik et eller andet sted? Eller som har prøvet det og kan sige det ikke er så godt, var jo en del yngre dengang jeg spillede 2nd version

Så vidt jeg er orienteret, har de heller ikke flere, og kan ikke få flere fra fabrikken. Dem der er produceret er sendt ud til kunderne eller til butikkerne, og langt de fleste butikker har udsolgt.Rune Petersen wrote:Jeg købte Space Hulk som en forudbestilling fra GW's online store. Der er bare nogle ting her i livet man SKAL have.![]()
Nu ved jeg ikke hvor i landet du har forhørt dig. Skal det være i lokalområdet? Ellers har de en fysisk butik i København et sted, såvidt jeg ved. Kunne jo være de sendte ud.
Men så er jeg da glad for at jeg ikke købte det, for jeg har jo alt (og lidt til) fra første udgaven.Rune Petersen wrote:Spillet holder 100% skal jeg lige sige. Fik spillet 4 scenarier i går og det er præcist som man husker det fra de gode gamle dage.
Jo da, hvis de også har en station og et stort slot i baghaven der hedder Versaille, så er det vist den. Ellers skal du bare fortsætte sydpå til du møder den næste Paris.Oseali wrote:Hehe medmindre den Paris du nævner ligger uden for Lemvig, og består af 5 huse, så er der lidt langt at køre for at hente et spil der
Nu er det længe siden jeg har ejet 1. udgaven, men såvidt jeg husker er der ikke særligt mange forskelle. Det minder meget om det oprindelige Space Hulk inkl. Deathwing udvidelsen. Jeg tror at der er nogle små forskelle i nærkampsvåbnene (i hvert fald iflg. en tråd på BGG), og Space Marine spilleren har altid den samme mængde tid til at udføre sin tur uanset hvor mange ledere der er på brættet. Command points fungerer en lille smule anerledes end jeg husker, men ellers er spillet det samme som 1. udgave.Kan du nævne forskellene, evt. komme med en lille anmeldelse/sammenligning med 1st/2nd edition?
Jens_Hoppe wrote:Jeg skulle til at skrive, at hvis du var virkelig desperat, havde Troll & Toad (i USA) eksemplarer til salg for $100 (dertil kommer selvfølgelig så en sikkert uhyrlig fragt- plus told/moms-udgift). Men jeg kan se, at de nu har sat prisen op til $150 på deres sidste eksemplarer - det fri marked for fuld udblæsning!
Bortset fra det er Space Hulk 3rd Edition sprunget op ad BGG's ratingliste med rekordfart, og er nu nr. 21 med et råt gennemsnit på over 9! Er der nogen der tør gætte på, hvor det ender henne på listen?