De er sure...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 921 times

De er sure...

Post by Frouvne »

De er sure, sagde ræven. I disse dage valfarter folk til Essen - årets helt store brætspilsbegivenhed. Hvorfor er det nu, at det er rigtig heldigt, at du ikke skal afsted i år?

Fordi alle de penge der bruges på transport og tabt arbejdsfortjeneste kan dække mit brætspilsbudget de næste fem år!

Fordi Uwe Rosenberg måske nok har lavet nogle interessante spil de seneste år og At the Gates of Loyang ser da meget interessant ud, men det er jo først til næste år at han udgiver Mercator, der jo alt andet lige ser langt mere interessant ud.

Fordi det først er til næste år Christian Leonhard og Jason Matthews kommer med et multiplayer-spil, Founding Fathers, hvor de i år blot leverer en lille to-spillers filler med Campaign Manager 2008.

Eller...?

God tur til alle jer der kommer afsted i år! :)
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Re: De er sure...

Post by Andrea »

Fordi så kan jeg senere på året bruge pengene på at tage til Berlin og se på julemarkeder, museer, brætspilsbutikker og spise god mad! :-)
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Re: De er sure...

Post by Larsine »

Fordi jeg allerede har rejst rigeligt i år, og så er der alt for mange mennesker samlet på for lidt plads:
Image

Hvem gider i øvrigt at sidde på gulvet og spille:
Image

Eller spille ufærdige prototyper for den sag skyld:
Image

Nej så hellere blive hjemme og gå på arbejde...

Lars
Post Reply