Efter Essen = shop-amok?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Efter Essen = shop-amok?

Post by Andrea »

Jeg har lige gjort noget farligt... siddet og kigget på diverse netbutikker for at tjekke, om de har de spil på lager, som havde release på Essen, og som ser svært spændende ud... det klør lidt for at lufte dankortet, og jeg er ikke sikker på, hvor længe jeg kan holde stand! :shock:

Er der andre, der også bliver fristet af at shoppe brætspil efter at have læst om nyhederne fra Essen?
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Re: Efter Essen = shop-amok?

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] Er der andre, der også bliver fristet af at shoppe brætspil efter at have læst om nyhederne fra Essen?
Lige nu holder jeg stand! :D Til gengæld forudbestilte jeg en lang række af spillene fra Essen af et par omgange før messen begyndte! :oops:
frouvne, administrator

Image
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy

Re: Efter Essen = shop-amok?

Post by larkin »

Jeg er også fristet, men har just modtaget en dyr impulsodre - så jeg dulmer abstinenserne ved at prikke papbrikker ud....

Jeg glæder mig dog til at få nogle smagsprøver på Essen-nyhederne, mens de stadig er halvlune til Stonys AfterEssen, og hvis jeg dér prøver noget købeværdigt, skal dankortet nok komme frem....

(ellers vil jeg lige sige, at jeg altid er tilhænger af ubegrundede impulskøb)
Post Reply