Månedens spiloplevelse - Oktober 2009
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Månedens spiloplevelse - Oktober 2009
Hvad blev din spiloplevelse i en måned der indeholdt såvel Viking Con som Spiel 2009? 

frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Månedens spiloplevelse - Oktober 2009
Det må da vist være Endeavor. 

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Hm... nu har vi kun prøvet Stronghold og Battlestar Galacatica:Pegasus én gang hver, og det er bestemt spil, vi vender tilbage til, men jeg vil faktisk fremhæve Atlantic Star, som vi også har spillet denne måned. Det er et kortspil, som er lidt for langt til at være filler, men også tilpas kort (!) til, at det er hyggeligt og sjovt at spille.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Pegasus - nyt liv til et i forvejen fremragende og intenst spil.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
-
- 1000+ indlæg
Warhammer Invasion
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
IMPERIAL.
Endelig fik jeg spillet Imperial, der har stået urørt og ventet i mit spilskab i det meste af et år, og jeg må sige at det var ventetiden værd. I alt er det blevet til 3 spil, og jeg håber at få spillet meget mere i den kommende måned
Endelig fik jeg spillet Imperial, der har stået urørt og ventet i mit spilskab i det meste af et år, og jeg må sige at det var ventetiden værd. I alt er det blevet til 3 spil, og jeg håber at få spillet meget mere i den kommende måned
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Imperial er helt sikkert et fremragende spil 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Dungeon Lords var blandt de mest ventede spil i denne måned og jeg må sige, at jeg syntes, det leverede varen. Jeg forventer at få mange gode stunder med det - men et stort spil tror jeg nu aldrig jeg kommer til at syntes det er. Stronghold nåede jeg lige at prøve på falderebet af måneden og det kunne meget vel gå hen at blive et stort hit for mig. Det er dog endnu for tidligt at bedømme om det vil ske, men der er solide indikatorer på det. Pandemic: On the Brink er nok det spil, jeg har spillet i denne måned, jeg forventer at komme til at spille mest fremover. Månedens spiloplevelse er dog... Klovn. Og det er ikke fordi Klovn er et godt spil - det er alt andet end et godt spil - men her er det jo spiloplevelsen, der skal bedømmes. Klovn bød på et solidt familiespil med engagement fra personer i tre generationer. Efter at have spillet spillet blev spørgsmålskortene hevet ud og vi fortsatte med dem uden selve spildelen.
frouvne, administrator

Jeg har spillet mange gode spil denne måned.
Stronghold - Fantastisk spil. Det tog 4 timer, men jeg keder mig aldrig. Epic! =)
Dungeon Lords - Det nye spil fra Vlaada. Har spillet kun 2 gange, men vil gerne spille igen. Fantastisk spil.
Factory Fun - Spil fra Cwali. Har spillet mange gange med min kærste. Det er en rigtig sjovt spil.
Day & Night - Spillet kun 1 gang. Abstract sjovt spil, men jeg har ikke spillet nok for at giver en god mening.
Stronghold - Fantastisk spil. Det tog 4 timer, men jeg keder mig aldrig. Epic! =)
Dungeon Lords - Det nye spil fra Vlaada. Har spillet kun 2 gange, men vil gerne spille igen. Fantastisk spil.
Factory Fun - Spil fra Cwali. Har spillet mange gange med min kærste. Det er en rigtig sjovt spil.
Day & Night - Spillet kun 1 gang. Abstract sjovt spil, men jeg har ikke spillet nok for at giver en god mening.
Sidst spillet:

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Der har ikke været de store Essen spil i vores omegn... og vi har desværre ikke haft mulighed for at deltage i Århus... men det er stadig en hus nyhed der tager prisen!
Canal Mania, Le Havre eller Ghost Stories kunne have taget prisen - men det bliver Jet Set.
Canal Mania, Le Havre eller Ghost Stories kunne have taget prisen - men det bliver Jet Set.