Hey Alle.
Jeg søger akut hjælp til at lære Tide of Iron. Er der nogen der spiller det i århusområdet, hvor jeg må kigge med så jeg kan lære de kære regler. Tror jeg har set mig MAX sort på det........
HJÆLP:..
/t
Århus området
-
- 1000+ indlæg
Re: Århus området
ikke i nærheden af Århus, men jeg har da logget en del spil i det, så hvis du kan formulere din forvirring, kan jeg måske formulere et svar her 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Oki... hehe.
Tror vi tager et af gangen når jeg kommer igang med det igen.
Men har et. Når jeg er ved at lave et scenario, hvad betyder de gule hexagoner???
/T
Men har et. Når jeg er ved at lave et scenario, hvad betyder de gule hexagoner???
/T
De gule hexagoner (sidder lige uden scenario bogen pt. så det er på hukommelse) betyder de hexagoner som skal udskiftes med de medfølgende hexagoner. Eksempelvis er der en del hexagoner som skal udskiftes i det første scenario, så der kommer mere skov ned til de allierede.don_giver wrote:Oki... hehe.
/T