Nytårsforsætter 2010

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Nytårsforsætter 2010

Post by Frouvne »

Vi er måske ved at være lidt sent på den, men det må kunne nås endnu: Hvilke brætspilsrelaterede nytårsforsætter har du? :)
frouvne, administrator

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Re: Nytårsforsætter 2010

Post by Mik »

De samme som altid:

1. Spille mere.
2. Oversætte mere.
3. Købe færre skodspil.
4. Forbedre mindst et halvgodt spil.

Hvis blot et af disse mål kan holdes vil det være et godt år, meeen...
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg tror jeg vil lave samme fortæt som sidste år, og året før:

Jeg skal have rated flere af de spil som jeg i følge BGG ejer, men endnu ikke har rated. Dette indebære selvfølgelig at de skal spilles. Pt. er listen på 89 ejede, men ikke ratede spil.

Det er selvfølgelig ikke så godt idet den sidste år på samme tid kun var på 65 spil. Men stigningen skyldes nu mest at alle spillene fra Sid Sacksons A Gamut of Games har fået deres egen entry på BGG, og da jeg jo ejer dem idet jeg ejer bogen, har det resulteret i en stigning på 21 spil alene på den konto, så reelt set er mine uratede spil steget fra 65 til 68 (89-21).

Derudover skal jeg få genspillet flere af de gamle spil, så jeg kan få checket om ratingen på BGG stadig holder.

Lars
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Larsine wrote:Men stigningen skyldes nu mest at alle spillene fra Sid Sacksons A Gamut of Games har fået deres egen entry på BGG, og da jeg jo ejer dem idet jeg ejer bogen, har det resulteret i en stigning på 21 spil alene på den konto...
HA!
Så har jeg fået mere brændsel til min kampagne mod BGG's uendelige række af selvmodsigelser.

Jeg har fået indtil flere afslag på forslag om at få diverse omnibusspil separeret ud på de enkelte spil i samlingerne. Blandt andet reiner Knizia's Neue Spiele im alten Rom, som jo indeholder mange små perler.

Men det kan selvfølgelig være at de har skiftet holdning og rent faktisk arbejder på sagen... :roll:
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Mik wrote:Jeg har fået indtil flere afslag på forslag om at få diverse omnibusspil separeret ud på de enkelte spil i samlingerne. Blandt andet reiner Knizia's Neue Spiele im alten Rom, som jo indeholder mange små perler.

Men det kan selvfølgelig være at de har skiftet holdning og rent faktisk arbejder på sagen... :roll:
Er det ikke bare at indtaste spillene som nye spil, og så evt. med en henvisning til det spil de stammer fra?

Jeg tror i stor grad at det er det der er sket for spillene i AGoG, for de var der ikke som selvstændige spil sidste år.

Så du må bare se at komme til tasterne :D

Lars
Post Reply