Søger følgende spil som jeg enten vil købe - hvis vi kan blive enige om en god pris - eller byttes, hvis jeg har noget der frister.
- Diplomacy (Helst den nye udgave)
- Ticket to Ride Europe
- Settlers of Catan 4th edition evt. m. udvidelser
- Chicago Express
Spil købes
- Sir William
- 1000+ indlæg
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 641 times
- Been thanked: 942 times
Re: Spil købes
Hm, er det ikke den, der er fuld af papbrikker? Hvis ikke det er fordi, du ønsker at finde et billigt eksemplar, syntes jeg så afgjort ikke du skal være ked af at finde en ældre version med brikker i et andet materiale!Sir William wrote:- Diplomacy (Helst den nye udgave)
frouvne, administrator

- Sir William
- 1000+ indlæg
Det er denFrouvne wrote:Hm, er det ikke den, der er fuld af papbrikker? Hvis ikke det er fordi, du ønsker at finde et billigt eksemplar, syntes jeg så afgjort ikke du skal være ked af at finde en ældre version med brikker i et andet materiale!Sir William wrote:- Diplomacy (Helst den nye udgave)

- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Jeg har et diplomacy du godt må købe.
Det er aldrig spillet, og mange af brikkerne er ikke trykket ud. Det ligger på loftet, og bliver ikke spillet. Det er dog stadig en perle, så prisen er 200 kr.
Det er aldrig spillet, og mange af brikkerne er ikke trykket ud. Det ligger på loftet, og bliver ikke spillet. Det er dog stadig en perle, så prisen er 200 kr.
Danny