Tillykke til Lise
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Re: Tillykke til Lise
Dejligt at høre du er nået til vejs ende! Til lykke med det, Lise! 

frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Også tillykke herfra - så kan det være, at der bliver tid til flere bizarre spørgsmål 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Tak tak 

Ja, det kan ikke udelukkesGunness wrote:Også tillykke herfra - så kan det være, at der bliver tid til flere bizarre spørgsmål

- weilmann
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
BRRRRRRRRRRR
SVIRP!
HUISSHHH
KLONK KLONK KLONK...
(Det var kæden der røg af).
Jeg er ved at DØ af nysgerrighed (det har jeg hørt tit sker for katte). Så hvad er det vi siger tillykke med???
...Tillykke forresten
SVIRP!
HUISSHHH
KLONK KLONK KLONK...
(Det var kæden der røg af).
Jeg er ved at DØ af nysgerrighed (det har jeg hørt tit sker for katte). Så hvad er det vi siger tillykke med???
...Tillykke forresten

Mvh
Martin
Martin
Det går ikke....weilmann wrote: Jeg er ved at DØ af nysgerrighed (det har jeg hørt tit sker for katte). Så hvad er det vi siger tillykke med???
Jeg er blevet færdig som Cand.polit. sidste torsdag forsvarede jeg mit speciale.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jamen, til lykke med det så!Lise Sand wrote:Jeg er blevet færdig som Cand.polit. sidste torsdag forsvarede jeg mit speciale.

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Sikke et svært spørgsmål..... I første omgang er jeg blevet ansat som forskningsassistent på SFI, hvor jeg skal manipulere med tal - jeg er Cand.polit. - the dark side.... og så må vi se hvad fremtiden bringer....Brichs wrote: Hvad skal titlen så bruges til, i dit tilfælde?
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Undskyld, men hvad I alverden skal det betyde ... the dark side .... Jeg håber sørme ikke, at det er en kritik af mit arbejde .... suk suk suk .... altså alle de unge uforståelige mennesker ....Lise Sand wrote:Sikke et svært spørgsmål..... I første omgang er jeg blevet ansat som forskningsassistent på SFI, hvor jeg skal manipulere med tal - jeg er Cand.polit. - the dark side.... og så må vi se hvad fremtiden bringer....Brichs wrote: Hvad skal titlen så bruges til, i dit tilfælde?
Helle
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Helle wrote: Undskyld, men hvad I alverden skal det betyde ... the dark side .... Jeg håber sørme ikke, at det er en kritik af mit arbejde .... suk suk suk .... altså alle de unge uforståelige mennesker ....