SPAM - Debat m.m.

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

SPAM - Debat m.m.

Post by Sir William »

Tænkte at vi nok kunne bruge en tråd til at diskutere for og imod spam, vira, trolde og andre tiltag som kan virke ganske trælse.

Så slipper vi jo også for, at alle de gode tiltag og vise ord der kommer frem i de "uønskede" tråde forsvinder når administratoren lægger sin kolde hånd på syndernes indlæg.

Ordet er frit, der kan snakkes om Nigeries breve - hvor naive folk egentlig kan være -, debattrolde - har vi sådanne herinde - eller bare snakke om afstraffelsesmetoder af de famøse individer der har fundet en bagvej herind med det formål at genere os. :mrgreen:
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Re: SPAM - Debat m.m.

Post by Helle »

Jeg tror ikke, at vi har nogle trolde ... men et par drager er der vel altid ... ?
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Helle wrote:Jeg tror ikke, at vi har nogle trolde ... men et par drager er der vel altid ... ?
Har også konstateret, at der er en del zombier herinde.

Nu er jeg jo en af dem der også har en forkærlighed for drager, mens jeg derimod mener at zombier kan være ganske irriterende lidt på niveau med trolde. Tror lugten er den samme og det er begge også meget svære at slippe af med når de først er der.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Sir William wrote:
Helle wrote:Jeg tror ikke, at vi har nogle trolde ... men et par drager er der vel altid ... ?
Har også konstateret, at der er en del zombier herinde.

Nu er jeg jo en af dem der også har en forkærlighed for drager, mens jeg derimod mener at zombier kan være ganske irriterende lidt på niveau med trolde. Tror lugten er den samme og det er begge også meget svære at slippe af med når de først er der.
Hvad er zombier?
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Ved ikke om det er den rette definition, men det må være en eller flere personer som fortsætter en debat bare for debattens skyld selv om emnet er udpenslet og der reelt ikke er flere argumenter. Altså holder gang i en tråd for at få det sidste ord.

Ikke på en ond eller provokerende måde - som trolde. Måske der skulle bruges et andet ord, syntes bare zombier passede meget godt herinde, vi stifter jo bekendtskab med dem i en del spil :lol:

Findes der andre væsener fra fantasiens verden herinde?
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Debatten lader allerede til at være kørt lidt af sporet - det gik forrygende hurtigt!
Vi har da i alt fald haft mindst én trold - men han huserer her ikke mere.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Gunness wrote:Debatten lader allerede til at være kørt lidt af sporet - det gik forrygende hurtigt!
Vi har da i alt fald haft mindst én trold - men han huserer her ikke mere.
Ja, jo, men det er jo alt andet lige længe siden ... så det tænkte jeg, at det ikke var nødvendigt at rippe op i ... :D
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Post by Bugge »

Hej spilrødder,

Det er noget lort med Spam. De er frygteligt enerverende. Det tager lang tid at bygge et korthus op, men man kan få det til falde samme på sekunder ved at fjerne et af de nederste kort.

Det er altså 10 gange lettere at være destruktiv end konstruktiv. Når fremskridt og udvikling så bringer os et værktøj som Internetet, som gør det 10 gange lettere at kommunikere, så har man også opfundet noget, der gør det 100 gange lettere at være destruktiv.

Det skal nok blive bedre, men 'ting tager tid', så der kommer nok til at gå netop 100 år, før det er rigtig godt, men det venter vi da gerne på, ik?!?

25 øre tak,

S
Post Reply