Der står hos Z-man games at man få tilsendt et nyt sæt kort hvis de er fra det første print (Feb-Apr 2008) of ikek har "linen finish".
Jeg er ikke 100% sikker på hvad "linen finish" er, men jeg kan ikke se nogen forskel på strukturen på bagsiden af kortene fra Pandemic og fra On the Brink. Der er desværre en svag farveforskel på bagsiden. Special Events fra OtB har en lidt mørkere bagsidefarve. Ikke meget, men man kan se det hvis man lægger dem ved siden af hinanden.
Er der mon nogen ide i at sende Operations Expert ind for at få et nyt sæt?
Pandemic On the Brink - kortbytte
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Re: Pandemic On the Brink - kortbytte
Jeg sendte en email ril Z-Man med et scan af bagsiden af kortene (OtB til venstre) og fik følgende svar fra Zev Schlasinger:
Forskellen er ikke helt så tydelig i praksis som den ser ud på billedet, men man godt se forskel hvis man kigger efter.Yes, the original had a glossy look, no texture. Plus if your version has a panda head logo on the back of the rules then you have the latest edition.
As for the difference in backs - unfortunately it would all be like that. Those cards were not done at the same time so colors cannot match 100%
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Re: Pandemic On the Brink - kortbytte
Tak for informationen, Robert. Man kan se forskel på vores kort, men jeg har aldrig gjort mig den lejlighed at se efter om det skulle være den ene eller anden version. Det vil jeg gøre nu.
frouvne, administrator