Ovennævnte titler ligger bare og samler støv på min hylde. Og de er ikke engang blevet åbnet. Doom lå så længe, at jeg i mellemtiden har erhvervet et eksemplar af Descent, og da de ligner hinanden en del, beholder jeg Descent og bytter Doom. Diplomacy er bare ikke noget særligt godt match til den gruppe jeg sædvanligvis spiller med, og derfor skal det byttes til nogle bedre kandidater.
Min ønskeliste ser ud som følger:
Byzantium
Railroad Tycoon
Das Endes des Triumvirat
Tempus
Traumfabrik
La Citta
Reef Encounter
Jeg er ligeglad med om spillene er nye eller brugte. Bare de er i rimelig pæn stand og ikke mangler dele.
Haves: Diplomacy og Doom the Boardgame
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Re: Haves: Diplomacy og Doom the Boardgame
Du har ikke overvejet at skifte din spillegruppe ud i stedet?Stony wrote:[...] Diplomacy er bare ikke noget særligt godt match til den gruppe jeg sædvanligvis spiller med, og derfor skal det byttes til nogle bedre kandidater. [...]

Jeg har begge spil i min samling og siger derfor nej tak for tilbuddet! Det er et par gedigne titler, som der må være andre, der kunne have behov for at supplere deres spilsamling med!
frouvne, administrator