Jeg ved ikke om det kun er mig der oplever det, eller hvorledes...
Men! Nu sad jeg her og læste om Puerto Rico inde på BGG, og forneden på "forsiden" af spillene kan man læse diverse indlæg omkring rules, sessions, reviews etc.
Hvis jeg så vælger at læse et indlæg på side 3 i rules-sektionen under P.R., og vil gå en side tilbage til oversigten på side 3 (under rules) når jeg har læst det, så smider den mig HELT ud på forsiden af spillet - og ikke kun til oversigten på side 3(hvis der nu var et indlæg mere på samme side som jeg gerne ville læse). Så kan jeg få lov at gå ned og trykke på rules og derefter trykke mig frem til side 3.
Det synes jeg er rigtig irriternede, især hvis man er f.eks på side 20...så skal der trykkes nogle gange før man kommer dertil igen.
Eller er det kun mig?
BGG-irritation
- MesterLars
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Re: BGG-irritation
sådan fungerer BGG ja...
Jeg plejer at åbne alle de indlæg jeg vil læse i ny tabs... så vil du blive på side 3 i din første tab.
Jeg plejer at åbne alle de indlæg jeg vil læse i ny tabs... så vil du blive på side 3 i din første tab.

Nej det er ikke kun dig.
Jeg har også lagt mærke til det, men jeg er begyndt at åbne de tråde, jeg vil læse, i taps.
Så kan jeg hurtigt få åbnet 20 tabs, der kan loade imens jeg så læser det første, er der noget meget interessant jeg vil gemme, bogmærkes den, ellers er det et hurtigt tryk på cmd+w så er næste tråd, jeg har åbnet, klar til læsning.
Til sidst rammer jeg tappen (tappet?) med trådoversigten og jeg kan klikke videre hvis der er andet interessant.
Gav det mening?
shh
Jeg har også lagt mærke til det, men jeg er begyndt at åbne de tråde, jeg vil læse, i taps.
Så kan jeg hurtigt få åbnet 20 tabs, der kan loade imens jeg så læser det første, er der noget meget interessant jeg vil gemme, bogmærkes den, ellers er det et hurtigt tryk på cmd+w så er næste tråd, jeg har åbnet, klar til læsning.
Til sidst rammer jeg tappen (tappet?) med trådoversigten og jeg kan klikke videre hvis der er andet interessant.
Gav det mening?
shh
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Løsningen er at vælge Browse og så vælge det relevante underforum - så kommer du nemlig tilbage til samme underforum når du går tilbage fra en tråd.