Hej folkens.
Nu synes jeg det er ved at være noget tid siden, jeg så Spielbox #5, den engelske udgave, inde på Nostheides hjemmeside. Har andre, der abbonnerer, fået deres endnu? Eller er jeg bare vildt utålmodig?
Spielbox nummer 5, English
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Spielbox nummer 5, English
Nr. 5 er ikke kommet endnu, så du er bare utålmodig.
Men har du også lov til at være, for det er et rigtig godt nummer med gode anmeldelser af Chocolatl - og dårlige, som f.eks. The Club, som jeg på Essen Messen sidste år. Og som jeg nu kan være glad for at jeg ikke købte, da de to anmeldere har givet spillet den ringeste rating til dato: "1" ud af 10.
Men har du også lov til at være, for det er et rigtig godt nummer med gode anmeldelser af Chocolatl - og dårlige, som f.eks. The Club, som jeg på Essen Messen sidste år. Og som jeg nu kan være glad for at jeg ikke købte, da de to anmeldere har givet spillet den ringeste rating til dato: "1" ud af 10.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Spielbox nummer 5, English
Jamen, nu sidder jeg så med den engelske udgave af nummer 5, så hvis i andre endnu ikke har fået den, så dukker den sikkert op med posten inden længe...