Godaften
Regnede med at I nok kunne være mig behjælpelig.
Sad og så Svaneprinsessen på DR Ramasjang, var så overbevist om at jeg havde set frøen før i en anden tegnefilm.
Kan huske det havde en hvis paryk på (den slags der bruges i retten i England), men kan kun huske scener fra filmen hvor frøen vist nok kun spiller en birolle som den gnavne rådgiver for kongen.
Desværre kan jeg ikke huske hvad en hedder, har nu googlet løs uden resultat.
Så var det jeg jeg håber der var nogen herinde der vidste hvilken tegnefilm det drejer sig om?
Hjæææælp med tegnefilm
- Sir William
- 1000+ indlæg
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Hjæææælp med tegnefilm
Ifølge filmdatabasen har frøen Jean-Bob medvirket i 3 film: nemlig Svaneprinsessen og dens to efterfølgere.
Endelig er der selvfølgelig Disneyfilmen fra 2009, hvor der optræder en efterligning i form af Prince Naveen: The Princess & the Frog
Og endelig er Jean-Bob også med en række nye TV-tegnefilm fra Disney med Peter Plys og med Simba. Timon og Pumbaa: Pooh's Adventures
Endelig er der selvfølgelig Disneyfilmen fra 2009, hvor der optræder en efterligning i form af Prince Naveen: The Princess & the Frog
Og endelig er Jean-Bob også med en række nye TV-tegnefilm fra Disney med Peter Plys og med Simba. Timon og Pumbaa: Pooh's Adventures
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: Hjæææælp med tegnefilm
Mange tak.
Har dog efterfølgende fundet svaret, selve frøen med den hvide "paryk" er fra Disneys "Magi i luften" som jeg så visuelt mente lignede den fra Svaneprinsessen og "Prinsessen og Frøen".
Pokkers visuelle hukommelse.
Træls når jeg ser noget i TV enten en scene, en person og noget 3., at jeg så efterfølgende kan bruge timer på at finde hvor jeg havde set den eller det før
Har dog efterfølgende fundet svaret, selve frøen med den hvide "paryk" er fra Disneys "Magi i luften" som jeg så visuelt mente lignede den fra Svaneprinsessen og "Prinsessen og Frøen".
Pokkers visuelle hukommelse.
Træls når jeg ser noget i TV enten en scene, en person og noget 3., at jeg så efterfølgende kan bruge timer på at finde hvor jeg havde set den eller det før