Jeg ved ikke om der befinder sig en D&D 4.0 rollespiller herinde,
hvis der dog er, så vil jeg blot nævne at jeg har en masse nyt til salg af D&D 4.0 ting.
Jeg ønsker at komme af med de tre første regelbøger:
Dungeon Masters Guide
Monster Manual
Players Handbook Guide
Jeg ønsker at komme af med 47 miniature figurer
og endvidere har jeg en hel del forskellige Dungeon Tiles som sælges i sæt selvfølgelig.
Priser kan der diskutteres om, og evt. pruttes om (: ..
Alting er som nyt og kun brugt meget få gange.
-Nick
D&D 4.0 salg
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: D&D 4.0 salg
Ellers kan du jo altid prøve at slå dem op på rpgforum, du skal bare huske at bruge deres opslagstavle, ellers bliver du mobbet.
-
- Favoritspil: Fantasy brætspil, Dungeons & Dragons rollespil og strategispil.
Jeg spiller desværre ALT for sjældent, lidt matador med ungerne som er henholdsvis 7 og 9, men ellers ikke, snøft. Jeg har vel omtrent 100 brætspil på hylderne og jeg tror nok at det jeg bedst kan li derfra er "Railbaron" fra Avalon. Ellers er jeg glad for Talisman (har både 2 og 3 og 4 udgave af grundspillene og udvidelserne til 2 og 3) som jeg heldigvis har fundet nogle der gider at spille med mig engang i mellem. - Location: Femmøller Mols
Re: D&D 4.0 salg
Hej
Kom du nogensinde af med dine rollespilsfigurer?
Kom du nogensinde af med dine rollespilsfigurer?
Mvh
Albatros
aka
Regin
De bedste spiloplevelser er Fantasy relateret, så har der været RISK, Race, Skak som har taget utallige timer ud af livet.
Hopper på når der er nogle der melder ind at de vil starte en brætspilsgruppe i Ebeltoft
Albatros
aka
Regin
De bedste spiloplevelser er Fantasy relateret, så har der været RISK, Race, Skak som har taget utallige timer ud af livet.
Hopper på når der er nogle der melder ind at de vil starte en brætspilsgruppe i Ebeltoft