For mit eget vedkommende var det en rigtig fin måned. Det blev til følgende spil:
Letters from Whitechapel - 7 (antal gange spillet er spillet i denne måned)
- i mine øjne et solidt to-mandsspil (selvom to mand officielt ikke er spillets begrænsning), der takket være den korte spilletid, tema og mekanikker er et spil, der vil blive spillet mere end gennemsnittet
Mansions of Madness - 5
- helt fantastisk at jeg har spillet dette spil 5 dage i træk med min familie. Måske ikke verdens bedste genre i mine øjen men et fantastisk underholdende spil at spille.
Die Burgen von Burgund - 4
- et solidt spil - men måske i den lidt mere tørre ende. Det skal nok blive spillet i en periode, men jeg er ikke sikker på, at der er ånd og sjæl nok til at det også er noget, der bliver hevet frem om et år.
Mord im Arosa - 3
- rigtig hyggeligt familiespil. Uden den store dybde.
Yggdrasil - 3
- et fint samarbejdsspil der ikke blev særlig godt modtaget af familien - og så kan det jo være lidt svært med et samarbejdsspil.
A la carte - 2
- mest lir. Det er dog til at forstå hvorfor de små kan tiltrækkes af spillet - for det er lækkert.
The Lord of the Rings: The Card Game - 2
- det sidste spil jeg stødte ind i i april måned. Forhåbentlig et spil, der vil blive dyrket. Det har potentialet til det.
Dominant Species - 1
- fantastisk, fantastisk spil!!!
High Frontier - 1
- jeg har vist endnu ikke sovet nok gange på det endnu til at jeg er klar til at kaste mig over regelsættet. Det skal dog nok ske.
High Frontier Expansion - 1
Imperial 2030 - 1
- ikke på nogen måde nævneværdigt bedre end Imperial og da temaet her siger mig så meget mere, holder jeg mig i dette tilfælde til det klassiske eksemplar.
Mousquetaires du Roy - 1
- endnu et samarbejdsspil og endda et spil, der har overraskende meget tema; og det er overraskende fordi det umiddelbart ser super-kedeligt ud med spillets spilleplade.
Puzzle Strike - 1
- det kan såmænd sagtens overtage Dominions plads for mit vedkommende.
Runewars - 1
- overraskende godt og interessant. Det gad jeg godt at spille igen en dag.
Toppo - 1
- fungerede overhovedet ikke denne gang...

Villa Paletti - 1
- en fornøjelse at prøve... eller snarere genprøve.
Denne måned bød på en perlerække af gode spil. Flere af dem skal spilles nogle gange endnu før de kan vurderes. Blandt de bedste var Letters from Whitechapel, Runewars og det meget lovende The Lord of the Rings: The Card Game. For mig var den bedste oplevelse nok Mansions of Madness, der gjorde at vi i vores familie pludselig fik en helt ny genre af spil på bordet.