Jeg er interesseret i at bytte "King of Chicago" til et andet spil.
Jeg overvejer i forvejen anskaffelse af , "Tigris & Euphrates", "Railways of the World" og/eller "Commands & Colors: Ancients" men er åben over for andre forslag til en byttehandel.
Jeg sælger evt. også, men ikke til under 350,-. Jeg ved det er dyrt, men da spillet kun har været anvendt to gange og stadig er i rigtig god stand, synes jeg, at der er mere værdi i at få et andet spil i bytte i stedet for at sælge til en endnu lavere pris.
Byttes til andet: King of Chicago
Byttes til andet: King of Chicago
Last edited by ahschmith on Wed Jul 27, 2011 1:45 pm, edited 1 time in total.
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid
Re: Byttes til andet: Small World og King of Chicago
Hej,
Jeg har det dersens "Ticket to Ride Märklin Edition" med de små futtog i flotte farver og kunne godt være interesseret i dit Small World. Men hvor er du?
/Carsten
Jeg har det dersens "Ticket to Ride Märklin Edition" med de små futtog i flotte farver og kunne godt være interesseret i dit Small World. Men hvor er du?
/Carsten
Senest spillet:

Re: Byttes til andet: Small World og King of Chicago
Jeg bor i Kbh. K, lige ved Christianshavns metrostation.
I må egentlig meget gerne skrive i hvilken stand jeres spil er i. Jeg har nemlig flere henvendelser (via pb) omkring bl.a. Ticket to Ride Märklin Edition.
I må egentlig meget gerne skrive i hvilken stand jeres spil er i. Jeg har nemlig flere henvendelser (via pb) omkring bl.a. Ticket to Ride Märklin Edition.