Lord Of The Rings: The Card Game

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Lord Of The Rings: The Card Game

Post by Mikkel »

Hvorfor ikke starte en tråd hvor vi kan diskutere div. omkring dette spil - jeg har selv oprettet en anden tråd på et tidspunkt, men den handler mere om reglerne.

Nu har jeg efter flere forsøg gennemført det scenarie som de anbefaler man lægger ud med - wuhu!
Så nu har jeg taget skridtet videre med scenariet "Journey down the Anduin"... Men her får man da sin sag for! Jeg får ikke et ben til jorden, da den Hill Troll plus hans kollegaer slagter mig hver gang. Jeg havde valgt Aragon, Gimli og Glorfindel som mine helte, men lige så snart den troll kommer i spil, så går der ikke mange runder før jeg må opgive.

Hvordan har I klaret det scenarie? Hvilke Hero's brugte I?

:)
Image
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Re: Lord Of The Rings: The Card Game

Post by Foppwin »

Vi er ikke kommet så langt, at vi lavet et korrekt 50 korts deck. Vi spiller stadig en farve.

Udfordringen er at kunne bygge et team op inden man skal nedkæmpe trollen. Jeg husker trolen til at have 35 i thread level, så giv dig selv lidt tid ved at vælge helte som ikke starter tæt på grænsen.

Leadership heltene gør det godt i det senarie synes jeg.
Danny

Image
Post Reply